Stetoskop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

M (:

Rose22 skriver:

Hvor kan jeg finde en angle sound dopler til billig pris henne? den ser da også fantastisk ud, med flere muligeheder

Hm, sommetider er der piger herinde, der sælger deres billigt.. Ellers ville jeg kigge brugt; trendsales, guloggratis, denblaavis osv.. De er jo ofte ret dyre fra ny af! 

Jeg har desværre ikke selv investeret i en, så du kan ikke købe den af mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

2babygirls

Rose22 skriver:

Perfekt, ja den vil jeg gerne købe af dig. Må jeg se et billede af den? eller finde dt på google så jeg kan se. Skal være 100% sikker på det er den

Lægger lige et billede ind når jeg kommer hjem

Anmeld

18. januar 2013

Stjerneskud

Jeg læste i en eller anden bog at man kunne bruge røret fra en køkkenrulle eller lign. når man var nået et vist antal uger...

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Baby2påvej skriver:

Lægger lige et billede ind når jeg kommer hjem

Helt i orden

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Stjerneskud skriver:

Jeg læste i en eller anden bog at man kunne bruge røret fra en køkkenrulle eller lign. når man var nået et vist antal uger...

WHAT  Hvordan det, kan man så høre?

Anmeld

18. januar 2013

Stjerneskud

Man sætter selvfølgelig røret ned til maven og øret i den anden ende og så skulle man kunne høre det. Jeg har ikke prøvet det, men jeg forestiller mig at man skal have en ide om hvor baby ligger så man kan høre hjertet

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Stjerneskud skriver:

Man sætter selvfølgelig røret ned til maven og øret i den anden ende og så skulle man kunne høre det. Jeg har ikke prøvet det, men jeg forestiller mig at man skal have en ide om hvor baby ligger så man kan høre hjertet

HAHAHAH aj jeg har fået grineflip, jamen det skal jeg sku prøve  eller min mand skal hahahaha, jeg kan ikke få hovedet helt ned

Skal nok skrive hvis det har fungeret  

Anmeld

18. januar 2013

Stjerneskud

Vi har ikke selv prøvet det endnu, jeg synes også det lyder lidt tosset. Så jeg vil da gerne høre om det virker

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Stjerneskud skriver:

Vi har ikke selv prøvet det endnu, jeg synes også det lyder lidt tosset. Så jeg vil da gerne høre om det virker

Jaaah da

Anmeld

18. januar 2013

2babygirls

Rose22 skriver:

Helt i orden

Her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.