Stetoskop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken ville du købe?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.127 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Leyla94

Hehe, min mand er meget interreseret i sådan en, så han kan lytte til sit barn når han har lyst. Og vi vil meget gerne købe sådan en, men nu har jeg så lige tænkt over om vi skal købe en alm som de bruger til at lytte eller en jordmoder stetoskop?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

2babygirls

Rose22 skriver:

Hehe, min mand er meget interreseret i sådan en, så han kan lytte til sit barn når han har lyst. Og vi vil meget gerne købe sådan en, men nu har jeg så lige tænkt over om vi skal købe en alm som de bruger til at lytte eller en jordmoder stetoskop?

Jeg har et træ stetoskop du må købe

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Baby2påvej skriver:

Jeg har et træ stetoskop du må købe

Ja sådan en jordmoder stetoskop af træ? Men har den virket, og kan man virkelig høre babyen?

Hvor meget vil du sælge den for?

Anmeld

18. januar 2013

M (:

Mener du stetoskop (sådan et som læger og sygeplejersker bruger til at lytte på hjerte og lunger), et træstetoskop eller en anglesound/dopler?

For vi har et alm. stetoskop og et elektrisk litmann stetoskop herhjemme, og vi har ikke været i stand til at opfange hjertelyd i det.. 

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

M (: skriver:

Mener du stetoskop (sådan et som læger og sygeplejersker bruger til at lytte på hjerte og lunger), et træstetoskop eller en anglesound/dopler?

For vi har et alm. stetoskop og et elektrisk litmann stetoskop herhjemme, og vi har ikke været i stand til at opfange hjertelyd i det.. 

Ok, så må jeg nok bruge en Jordmoder Stetoskop, til at høre hjerte lyde det sådan en jeg fandt på nettet men nu er der så en der har tilbudt mig en af dem i træ, det kan være jeg køber den fra hende.
Så bliver det kun min mand som vil kunne høre baby he he. Jeg kan ikke komme så langt ned med hovedet

Men tak for du fortalte mig det, så skal det ikke blive en alm.

Anmeld

18. januar 2013

2babygirls

Rose22 skriver:

Ja sådan en jordmoder stetoskop af træ? Men har den virket, og kan man virkelig høre babyen?

Hvor meget vil du sælge den for?

Mine veninder har kunnet høre babyen. Min mand synes kun han kunne finde mit hjertesag.
Jeg har den korte af dem. 50kr og så plus fragt ??

Anmeld

18. januar 2013

M (:

Ok, så må jeg nok bruge en Jordmoder Stetoskop, til at høre hjerte lyde det sådan en jeg fandt på nettet men nu er der så en der har tilbudt mig en af dem i træ, det kan være jeg køber den fra hende.
Så bliver det kun min mand som vil kunne høre baby he he. Jeg kan ikke komme så langt ned med hovedet

Men tak for du fortalte mig det, så skal det ikke blive en alm.

Jeg ville nok også gå efter et træstetoskop eller en anglesound/dopler..

Min kæreste læser en gren af medicin, og hvis han ikke kan finde hjertelyd med et alm. eller det dyre, elektroniske Litmann stetoskop, så er det nok næsten umuligt for os andre "dødelige"..

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Baby2påvej skriver:

Mine veninder har kunnet høre babyen. Min mand synes kun han kunne finde mit hjertesag.
Jeg har den korte af dem. 50kr og så plus fragt ??

Perfekt, ja den vil jeg gerne købe af dig. Må jeg se et billede af den? eller finde dt på google så jeg kan se. Skal være 100% sikker på det er den

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Min kæreste læser en gren af medicin, og hvis han ikke kan finde hjertelyd med et alm. eller det dyre, elektroniske Litmann stetoskop, så er det nok næsten umuligt for os andre "dødelige"..

Ja  

Anmeld

18. januar 2013

Leyla94

Hvor kan jeg finde en angle sound dopler til billig pris henne? den ser da også fantastisk ud, med flere muligeheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.