'Bækkenløsnings'-bælte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Nessie

Gigl skriver:

Ja okay, det var heller ikke så galt egentlig troede det var værre. 

Ja, det er en overkommelig pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

forår

Gigl skriver:

Uf det var dyrt.. så kan jeg købe det hos fyiso'erne for 3-400 var det vist hun sagde (men sagde også at det kunen gøres billigere andetsteds)

ja, jeg ville nok også vælge anderledes, hvis det engang skulle blive aktuelt igen, men var så desperat efter at få fat i et dengang, så det var det nærmeste sted.

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

forår skriver:

ja, jeg ville nok også vælge anderledes, hvis det engang skulle blive aktuelt igen, men var så desperat efter at få fat i et dengang, så det var det nærmeste sted.

Ja, jeg er også nærmest desperato for at lindre det bare LIDT, synes efterhånden jeg er lidt af et vrag med det bækken..

Anmeld

17. januar 2013

Hullabullabulla

Gigl skriver:

Jeg var til fys i dag for min nakke og for bækkenløsning, og hun har lånt mig et fantastisk bælte med hjem, som skal sidde lidt stramt omkring bækkenpartiet. 

Hun sagde at jeg kunne købe det forskellige steder, der sælger det billigere end hvad de gør, men glemte self at spørge til hvor evt.? 

Nogle der ved hvad jeg taler om og ved hvor man kan skaffe sig sådan et?

Prøv www.nordicare.dk der kan man købe et smalt til ca 200 og et bredt til 700.. Det smalle synes jeg føles mest behageligt har dog ikke købt et selv men overvejer

Det smalle hedder mamma fix

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Britt88 skriver:

Prøv www.nordicare.dk der kan man købe et smalt til ca 200 og et bredt til 700.. Det smalle synes jeg føles mest behageligt har dog ikke købt et selv men overvejer

Det smalle hedder mamma fix

Jeg fik at vide at det smalle nok ville være ubehageligt, da det brede ligesom 'holder bedre sammen' på bækkenet. Så jeg er lidt usikker på om jeg mon ville købe et smalt... men tak for svar.

Anmeld

17. januar 2013

Hullabullabulla

Gigl skriver:

Jeg fik at vide at det smalle nok ville være ubehageligt, da det brede ligesom 'holder bedre sammen' på bækkenet. Så jeg er lidt usikker på om jeg mon ville købe et smalt... men tak for svar.

Det kommer også an på hvor stor ens mave er.. Er man for stor så vil det brede bare "folde" fordi det også går lidt op på maven, men hvis man har en dejlig stor mave kan det smalle sidde under maven (på hoften ca)

men det er lidt af en prisforskel mellem de 2 (blev selv ret overrasket)

Anmeld

17. januar 2013

Hullabullabulla

Gigl skriver:

Har taget et billede af det papir jeg har aner ikk om det kan bruges men prøv at se på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Britt88 skriver:

Har taget et billede af det papir jeg har aner ikk om det kan bruges men prøv at se på det

Åååh, så er det jeg har lånt vel også et smalt, for SÅ bredt er det i hvert fald ikke I så fald må man kunne få det endnu smallere siden min fys rådede mig til "det brede" som hun har lånt mig... som da ikke er bredt i dén forstand kan jeg se

Anmeld

17. januar 2013

Victoria2013

Jeg har også lånt et af min fys indtil i næste uge, hun sagde jeg lige ku' prøve det en uge og så se om det virkede. Har ikke egentlig bækkenløsning endnu, men har døjet en del med rygproblemer nede omkring lænden og korsbenet, så der mente hun det ville hjælpe.

Min fys siger de ikke rigtig sælger dem længere, så det jeg får er fra et restparti og hvis jeg vil have det, får jeg lov at købe det for 200 kr

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Kia2013 skriver:

Jeg har også lånt et af min fys indtil i næste uge, hun sagde jeg lige ku' prøve det en uge og så se om det virkede. Har ikke egentlig bækkenløsning endnu, men har døjet en del med rygproblemer nede omkring lænden og korsbenet, så der mente hun det ville hjælpe.

Min fys siger de ikke rigtig sælger dem længere, så det jeg får er fra et restparti og hvis jeg vil have det, får jeg lov at købe det for 200 kr

Ah okay jamen det er da dejligt

Ja jeg skulle også lige se om det var noget jeg brød mig om at gå med, så det prøver jeg lige af de næste dage og ser om jeg vil købet et, men det tror jeg for det har været ret behageligt at have på i dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.