'Bækkenløsnings'-bælte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

DitteFisk

Jeg var til fys i dag for min nakke og for bækkenløsning, og hun har lånt mig et fantastisk bælte med hjem, som skal sidde lidt stramt omkring bækkenpartiet. 

Hun sagde at jeg kunne købe det forskellige steder, der sælger det billigere end hvad de gør, men glemte self at spørge til hvor evt.? 

Nogle der ved hvad jeg taler om og ved hvor man kan skaffe sig sådan et?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

L&V

Gigl skriver:

Jeg var til fys i dag for min nakke og for bækkenløsning, og hun har lånt mig et fantastisk bælte med hjem, som skal sidde lidt stramt omkring bækkenpartiet. 

Hun sagde at jeg kunne købe det forskellige steder, der sælger det billigere end hvad de gør, men glemte self at spørge til hvor evt.? 

Nogle der ved hvad jeg taler om og ved hvor man kan skaffe sig sådan et?

Babysam mener jeg har det, jeg lånte et på sygehuset da jeg havde bl

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Månsson skriver:

Babysam mener jeg har det, jeg lånte et på sygehuset da jeg havde bl

Tænkte også babysam måske, men kan også forestille mig at de også godt ved hvad de vil have for sådan et bælte, og hvis der nu er andre forhandlere af det, såh.... men det ved jeg jo ikke.. 

Anmeld

17. januar 2013

morlinen

Jeg købte et i babysam  Det var så rart, for det havde også stof op over maven, hvis du forstår

Anmeld

17. januar 2013

forår

Jeg købte mit hos en bandagist*staves*...det var dog ret dyrt, kan ik lige helt huske prisen, men har lyst til at sige omkring 600-700kr

men det hjalp SÅ meget, ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden det.

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Gigl skriver:

Tænkte også babysam måske, men kan også forestille mig at de også godt ved hvad de vil have for sådan et bælte, og hvis der nu er andre forhandlere af det, såh.... men det ved jeg jo ikke.. 

Yeps det ku man sagtens forestille sig.. Måske du ku købe et brugt, syntes jeg har set et herinde

Anmeld

17. januar 2013

Nessie

Du kan i hvert fald købe det hos Babysam, mener det koster omkring 200 kr.

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

forår skriver:

Jeg købte mit hos en bandagist*staves*...det var dog ret dyrt, kan ik lige helt huske prisen, men har lyst til at sige omkring 600-700kr

men det hjalp SÅ meget, ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden det.

Uf det var dyrt.. så kan jeg købe det hos fyiso'erne for 3-400 var det vist hun sagde (men sagde også at det kunen gøres billigere andetsteds)

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Månsson skriver:

Yeps det ku man sagtens forestille sig.. Måske du ku købe et brugt, syntes jeg har set et herinde

Nå ja, det kunne være en mulighed. Tænker også bare - der er 'kun' 8-9 uger igen, så vil heller ikke bruge en formue.. der er nok at købe i forvejen  

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Nessie skriver:

Du kan i hvert fald købe det hos Babysam, mener det koster omkring 200 kr.

Ja okay, det var heller ikke så galt egentlig troede det var værre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.