Jeg er desperat nu!! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Tulle28

Iøvrigt er det også kun mig der dur pt., farmand kan til nødt få lov at holde hende, men igår gik hun nærmest i panik, fordi jeg tillod mig at gå på toilettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Lenaogkasper

Tulle28 skriver:

Min datter er 4,5 mdr. og vi bøvler også lidt med aftenputningen i øjeblikket Vi har en slyngevugge og den er altså guld værd! Ingen lange arme her Det går jo over igen og vi tager en dag ad gangen. Det er mit bedste råd. Pludselig en dag vender det (det er det gode ved nr. 2, der tager man de her hårde perioder lidt mere i stiv arm - synes jeg) og du skal ikke være så bange for at give ham dårlige vaner. Overvej slyngevuggen, hvis han godt kan lide at blive vugget, man kan få den på prøve i 14 dage hos Sneglehuset.com. Den er en life saver her hos os!

10000 tak for svaret det overvejer jeg lige, for ham nyder at blive vugget og den virker hver gang 

Anmeld

20. januar 2013

Lenaogkasper

Tulle28 skriver:

Iøvrigt er det også kun mig der dur pt., farmand kan til nødt få lov at holde hende, men igår gik hun nærmest i panik, fordi jeg tillod mig at gå på toilettet

Kender det, her kan manden heller ikk holde ham om aftenen, der er det kun mor der dur! Skøre børn

Anmeld

20. januar 2013

L&V

Lenaogkasper skriver:

Havde tænkt om det kunne være ørene men han tager sig ikke til dem og virker ikk til at han har ondt men nærmer at han bare ikke vil sove og hader HADER flasken og sutten og alt andet ind mit bryst! Uha det er trættende! Men hvis det bliver ved så giver jeg lige SP eller læge evt kald for jeg er så udmattet og manden også!

Nejokay men hellere få det tjekket og der så ikke er noget end at gå og tænke om det nu er det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.