Jeg er desperat nu!! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Lenaogkasper

Vores dreng er 4.5 måned nu! Og har de sidste 14 dage slet ikke ville sove om aftenen! Han skriger, vil ikke tage flaske og giver først op efter 3 timers kamp hvor vi til sidst overgiver os og vugger ham i søvn eller så falder han i søvn med babsen i munden!

han har for 14 dage siden haft en lang periode hvor han kom i seng mellem 19-20 og det gik så godt! Han fik flaske og faldt derefter i søvn! (Han er ammebarn, får kun flaske om aftenen).

forstår ikke hvorfor det ligepludselig er slået over! og det gør nu at jeg skal aflyse mange ting for det eneste der hjælper er mig Babsen og derfor kan jeg ingen steder tage om aftenen mere ØV

nogen der kan hjælpe! Vi er snart ved at gå ud af vores gode skind og kan slet ikke finde ud af hvorfor han er blevet sådan!

Når han endelig alder til ro og sover, så er natten nem, men han vil bare ikke overgive sig, enten græder han eller så ligge han og pludre og griner men han er så træt, men gør alt for at holde sig vågen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Jibbe

Der ligger et tigerspring omkring 4 mdr. Der sker jo meget udvikling lige nu og ofte reagerer de på at ville have øget tryghed, såsom at blive vugget i søvn.
Hele verden er jo kæmpe stor for dem og de KAN IKKE klare sig selv og har behov for mor eller far.
Lige pludselig vænner det igen. Indtil de er et år synes jeg der er masser af skift i rutine pga den store udvikling de gennemgår.

Anmeld

17. januar 2013

Lenaogkasper

Jibbe skriver:

Der ligger et tigerspring omkring 4 mdr. Der sker jo meget udvikling lige nu og ofte reagerer de på at ville have øget tryghed, såsom at blive vugget i søvn.
Hele verden er jo kæmpe stor for dem og de KAN IKKE klare sig selv og har behov for mor eller far.
Lige pludselig vænner det igen. Indtil de er et år synes jeg der er masser af skift i rutine pga den store udvikling de gennemgår.

Ja havde godt nok også overvejet det tigerspring, men stor syv sytten, hvor længe skaL det bliv ved!! AARRGGHHH! Men ja du har ret rytmen skifter som vinden blæser lige i tiden! 

Anmeld

17. januar 2013

HopinWishin

Lenaogkasper skriver:

Vores dreng er 4.5 måned nu! Og har de sidste 14 dage slet ikke ville sove om aftenen! Han skriger, vil ikke tage flaske og giver først op efter 3 timers kamp hvor vi til sidst overgiver os og vugger ham i søvn eller så falder han i søvn med babsen i munden!

han har for 14 dage siden haft en lang periode hvor han kom i seng mellem 19-20 og det gik så godt! Han fik flaske og faldt derefter i søvn! (Han er ammebarn, får kun flaske om aftenen).

forstår ikke hvorfor det ligepludselig er slået over! og det gør nu at jeg skal aflyse mange ting for det eneste der hjælper er mig Babsen og derfor kan jeg ingen steder tage om aftenen mere ØV

nogen der kan hjælpe! Vi er snart ved at gå ud af vores gode skind og kan slet ikke finde ud af hvorfor han er blevet sådan!

Når han endelig alder til ro og sover, så er natten nem, men han vil bare ikke overgive sig, enten græder han eller så ligge han og pludre og griner men han er så træt, men gør alt for at holde sig vågen!

vi oplevede noge lignende med vores datter da hun blev 4 mdr. og så 5 uger frem... noget værre natteroderi... men nu er hun sig selv igen.. Jeg tror på det var tigerspring!!

Anmeld

17. januar 2013

Lenaogkasper

HopinWishin skriver:

vi oplevede noge lignende med vores datter da hun blev 4 mdr. og så 5 uger frem... noget værre natteroderi... men nu er hun sig selv igen.. Jeg tror på det var tigerspring!!

Puha så håber jeg det er det! Dog sys jeg 3 uger mere med dette er lige lovligt lang tid! Skulle jo gerne ud og spise om halvanden uge, men han kan slet ikke puttes uden mor så håber da det snart er slut så jeg ikke skal aflyse!

Anmeld

17. januar 2013

HopinWishin

Lenaogkasper skriver:

Puha så håber jeg det er det! Dog sys jeg 3 uger mere med dette er lige lovligt lang tid! Skulle jo gerne ud og spise om halvanden uge, men han kan slet ikke puttes uden mor så håber da det snart er slut så jeg ikke skal aflyse!

Hm mon ikke han 'giver op' overfor barnepigen?... Vores datter gav lidt op forleden af træthed da farmor skulle passe hende et par timer... (det lyder nok lidt hårdt... )

Anmeld

17. januar 2013

Mom2

Lenaogkasper skriver:

Hvordan kan det være at I ikke starter med at vugge ham, hvis I ved det virker, men venter til efter 3timers kamp?

Anmeld

17. januar 2013

TrineMine86

Lenaogkasper skriver:

Åh føler med jer søde, det er bare skide hårdt, Magnus havde jo også de ture der (og har dem stadig ind imellem) men der var sjovt nok sjældent noget med ham når andre passede ham, så jeg ville da give det et forsøg, i kan jo altid tage hjem til ham igen hvis det ikke går .. I skal huske at passe på jer selv også, så i ikke kører helt ned, for det gavner i hvert fald heller ikke noget.. 

Anmeld

18. januar 2013

Lenaogkasper

Christina9870 skriver:

Hvordan kan det være at I ikke starter med at vugge ham, hvis I ved det virker, men venter til efter 3timers kamp?

Det er fordi er fordi vi syntes det er en virkelig dårlig vane at give ham! Og han bliver tungere og tungere og min ryg bliver mere og mere ødelagt! og så er det kun manden der kan gøre det for jeg jan simpelthen ikke holde til det i længden! Har svag ryg i forvejen! Så kunne være nogen havde nogle super gode råd

Anmeld

18. januar 2013

Lenaogkasper

TrineMine86 skriver:

Åh føler med jer søde, det er bare skide hårdt, Magnus havde jo også de ture der (og har dem stadig ind imellem) men der var sjovt nok sjældent noget med ham når andre passede ham, så jeg ville da give det et forsøg, i kan jo altid tage hjem til ham igen hvis det ikke går .. I skal huske at passe på jer selv også, så i ikke kører helt ned, for det gavner i hvert fald heller ikke noget.. 

Problemet er jo at han ikke vi tage flaske lige i tiden! Kasper kæmper med ham hver aften(har lykkedes 1 ud af 6 gange) men han vil ikke tage den med mindre jeg får ham narret til det mens han får bryst og sniger flasken ind! Og jeg vil være ked at stå 25 min kørelse væk fra ham og at de så ringer og han bare skriger (han skriger jo så meget han ikke kan få vejret lige i tiden) så det er derfor! Mit moderhjerte kan sku ikke få mig selv til at tage i byen og så vide at han måske ikke får noget at spise og at han græder og græder! Jeg vil få en lorte aften og kun sidde og tænke på ham! Så håber at han inden læste lørdag har forandret sig for ellers skal jeg aflyse

Han er desværre også begyndt at blive lidt bang for fremmede igen! I onsdag i MG græd han hver gang de snakkede til ham! Sådan var det også sidste tigerspring! IHHH... Han er hårdt ramt af dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.