Lusi skriver:
Vores søn bliver 2 år til marts og han snakker altså heller ik 
Han er dog født 2 1/2 måned for tidligt!
Det han startede med at sige var: jeg er dørdig- tørstig.
Og ellers er han lige begyndt at sige hov, av og buuar- mor
Nej, siger han ikke engang, men ryster bare på hoved.
Ja, har han sagt længe.
Han snakker konstant eller synger.. Bare ik noget forståeligt.
Vuggestuen er også opmærksomme på det og han kommer i sproggruppe, når den opstartede, er færdig 
Om det hjælper ved jeg jo så ikke, for vi snakker også meget med ham jo. Fx, "så tager vi armen gennem ærmet, hov der var dine fingre" og "skal du have mere mælk"..
Men altså er ikke bekymret, det skal jo nok komme 
Vi har også altid snakket meget med Isabella. Hun kan godt sige nogle enkelte ord og nikker og ryster på hovedet at efter om det er ja eller nej self.
Men det er det der typiske dahhh ( far) fu -fugl. Ov (hov) av, vovvov-hund. Osv. Hun bruger meget vores iPad hvor vi har hentet apps med billeder af forskellige ting, dyr og mad. Hvor når hun trykker på dem er der børn der siger hvad det er. Dem er hun glade for og forsøger sig også med at sige flere dyrelyde. Og oftes sidder vi med hende og selvom der er en der siger hvad det er. Så siger vi det også bagefter. Hvor hun kigger meget på vores mund. Hvordan den bevæger sig Osv. Og synes hun f.eks et ord er lidt specielt så trykker hun på den igen for igen at se hvordan vi bevægede munden.
Ved godt det nok skal komme tror måske bare jeg havde brug for denne bekræftelse fra andre
Anmeld