Mærke liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

AnthonsMor

thegirl22 skriver:

Hehe okay mange tak

OKay det lyder vildt med den moderkage går bare og er lidt nervøs hehe men det kommer nok jeg skal nok bare tage den med ro og vente på at det kommer

Nej håber heller ikke der er noget galt, men så kan man vende den om og sige hvorfor skulle der være noget galt

Nemlig, hvis du ikke har mærket noget TOTAL UNDERLIGT, så er der formentlig INTET galt

Ellers prøv at lave et glas VILDT KOLDT vand, og sæt dig meget afslappet i sofaen, og drik så hele det glas, så kan det være at baby svarer tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

thegirl22

Dulgretz skriver:

Jeg mærkede altså kun bobler i 2 dage og så gik der også mere end 1 uge, før jeg mærkede noget igen, og det mærkede derefter var jeg ikke sikker på at der var bebserne

Man må bare prøve at slå lidt koldt vandt i blodet, ved godt det er svært, var selv ved at gå ud af mit gode skind, og det er jeg stadigvæk, når jeg ikke lige har mærket noget et par timer..

skal lige siges at moderkagen også ligge ud mod min mave, så mærker bebserne tydeligst, hvis jeg ligger på siden.

Så, ro på, du skal nok nå at føle dig gul og blå indvendigt

Hehe ja det kommer nok tror bare man er så spændt på det at man bare gerne vil mærke det så tidlig som muligt hehe jeg går jo og venter og venter på der sker noget men det kommer nok

Anmeld

17. januar 2013

thegirl22

RikkeThygesen skriver:

Nemlig, hvis du ikke har mærket noget TOTAL UNDERLIGT, så er der formentlig INTET galt

Ellers prøv at lave et glas VILDT KOLDT vand, og sæt dig meget afslappet i sofaen, og drik så hele det glas, så kan det være at baby svarer tilbage

Hvad tænker du når du siger "hvis du ikke har mærket noget TOTAL UNDERLIGT" altså jeg har sådan en underlig fornemmelse i maven ind imellem hvor jeg tænker om det måske er fordi bebs vender sig men ved det jo ikke, og så får jeg er smule kvalme men så er det også det :/ og det gør jo man bliver nervøs når man mærker sådan lidt underligt, men det er jo nok fordi det er første gang at man er så spændt

Anmeld

17. januar 2013

AnthonsMor

thegirl22 skriver:

Hvad tænker du når du siger "hvis du ikke har mærket noget TOTAL UNDERLIGT" altså jeg har sådan en underlig fornemmelse i maven ind imellem hvor jeg tænker om det måske er fordi bebs vender sig men ved det jo ikke, og så får jeg er smule kvalme men så er det også det :/ og det gør jo man bliver nervøs når man mærker sådan lidt underligt, men det er jo nok fordi det er første gang at man er så spændt

Det er ikke underligt Det er garanteret fordi den kommer med et spjæt, som måske rammer din mavesæk, og derfor giver dig kvalme

Når jeg tænker underligt så tænker jeg slemme smerter som du ikke helt kan forklare og sådan noget

Så bare rolig!

Anmeld

17. januar 2013

thegirl22

RikkeThygesen skriver:

Det er ikke underligt Det er garanteret fordi den kommer med et spjæt, som måske rammer din mavesæk, og derfor giver dig kvalme

Når jeg tænker underligt så tænker jeg slemme smerter som du ikke helt kan forklare og sådan noget

Så bare rolig!

Ja okay det er muligt, det har du måske prøvet eller?

nej jeg har ikke haft slemme smerter, har haft ligment smerter men det var jeg ikke i tvivl om at det var det

Anmeld

17. januar 2013

AnthonsMor

thegirl22 skriver:

Ja okay det er muligt, det har du måske prøvet eller?

nej jeg har ikke haft slemme smerter, har haft ligment smerter men det var jeg ikke i tvivl om at det var det

Ja har prøvet noget lignende, og han skubber da stadig til min mavesæk i ny og næ hvor jeg så får det rigtig skidt..

Anmeld

17. januar 2013

thegirl22

jeg har lige prøvet det med at drikke noget meget koldt vand

og tror det var baby bobler der kom

Men kan det også passe at jeg mærkede et lille puf? endda 2 gange? synes det var somom der var et par puf nede i højre side af maven da jeg sad og mærkede efter kan det passe?

Anmeld

17. januar 2013

Miss Kat

thegirl22 skriver:

jeg har lige prøvet det med at drikke noget meget koldt vand

og tror det var baby bobler der kom

Men kan det også passe at jeg mærkede et lille puf? endda 2 gange? synes det var somom der var et par puf nede i højre side af maven da jeg sad og mærkede efter kan det passe?

Det kan sagtens passe... men det kan også sagtens bare være tarmluft. Sådan havde jeg det de første uger, jeg følte liv. Jeg anede simpelthen ikke om det var det ene eller det andet.

Jeg har i øvrigt også foranliggende moderkage, så jeg var en uges tid længere henne end dig, mener jeg, før jeg mærkede noget som helst.

Anmeld

17. januar 2013

hansen1

thegirl22 skriver:

Hej søde piger.

hvornår begyndte i mærke liv i jeres første graviditet? 

Jeg er 17+4 idag og går med spænding og venter!

Jeg er sikker på  jeg mærkede lidt bobler i sidste uge men har ikk mærket det siden:-(

håber ikk der er galt? 

Skal til scanning igen den 4/2 og glæder mig meget! Men er nervøs for om der er noget Galt?:-(

Jeg mærkede første gang bobler i uge 17. Og begyndte først og mæsrke rigtig liv i uge 20+3

Anmeld

17. januar 2013

nielsen80

Først omkring uge 22. min moderkage lå ud mod maven, så mærket det sent, og faktisk ikke meget igennem graviditeten. Men har nu stadig en sund og dejlig pige i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.