Er det jeres første? Der er utrolig mange mænd der har brug for lige at skulle falde til med tanken om, at de skal være far, og især bruge meget tid på dem selv og deres interesser.. Jeg forstår dig udemærket godt, da jeg arbejdede havde jeg kun overskud til at være kærester i weekenden, men der skulle min kæreste jo ses med hans venner, for det var KUN der de havde tid.. Og han har gået arbejdsløs siden sommer, så han går hjemme og keder sig, så han havde brug for at komme ud.. Jeg forstår også hans behov for at komme ud, og for at stadig føle han er ung inden den lille kommer, men det har været utrolig hårdt for mig at stå alene i weekenderne hvor han har været i byen sammen med drengene..
Tag en snak med ham og fortæl hvordan DU har det med tingene, fortæl ham at du er glad for, at han gerne vil ordne de hersens biler, men at du også har brug for at I kan være kærester engang imellem.. det kan være du måske endda er nødt til at tage snakken et par gange før den fiser helt ind, men han skal nok kunne se det fra din side en dag 
Held og lykke med bebs og med "projekt kæreste" 
Anmeld