Den satans ventetid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Lookingforward

FrkZier skriver:

der står også i indlægningssedlen på graviditetstests at de kan anvendes på dagen for udenbleven mens (nogen dagen inden), så ja jeg gik da bestemt ud fra du havde læst brugsanvisningen på det produkt du har brugt.

Uanset om jeg havde eller ej, så giver det da ingen grund til at lyde bedrevidende og nedværdigende.... Jeg spørger jo herinde fordi jeg er i tvivl, så er det ikke pisse fedt at blive mødt med negativitet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

FrkZier

youngmom skriver:

Uanset om jeg havde eller ej, så giver det da ingen grund til at lyde bedrevidende og nedværdigende.... Jeg spørger jo herinde fordi jeg er i tvivl, så er det ikke pisse fedt at blive mødt med negativitet.

jeg svare på det du spørger om, hvordan i alverden gør det mig til bedre vidende? JEG gik udfra at du havde læst brugsanvisningen, det er jo for søren da ikke jordens undergang at du ikke har du har fået svar på det du spurgte om, så har virkelig svært ved at se hvor problemet er? at du så vælger at tolke mit svar anderledes end det er skrevet, det jo ikke min fejl..

Anmeld

17. januar 2013

Mettefpigen

youngmom skriver:

Jeg synes ikk det er et dårligt svar, men synes også lidt at det siger sig selv at hvis man tester en uge før du skal have mens så får du nok ikk et positivt svar......

Anmeld

17. januar 2013

Lookingforward

Mettefpigen skriver:

Jeg synes ikk det er et dårligt svar, men synes også lidt at det siger sig selv at hvis man tester en uge før du skal have mens så får du nok ikk et positivt svar......

Det er da sket før, inden SA for mit vedkommende.

Anmeld

17. januar 2013

Mettefpigen

youngmom skriver:

Det er da sket før, inden SA for mit vedkommende.

Det kan ske ja, men det er ikk altid det gør.. Derfor jeg skriver at man ikk kan forvente et positivt svar....

Anmeld

17. januar 2013

cmap

youngmom skriver:

Hm, skulle have mens idag hvis ikke jeg er gravid, den er ikke kommet endnu (), men for fanden hvor er det ulideligt at gå i uvidenhed...... 

Kan jeg evt. teste idag og se et svagt resultat hvis det er?

Jeg testede positivt uge 3+2 og det var super tydeligt, men min veninde blev ved med at teste negativ, og den blev først positiv 14 dage efter hun skulle have haft sin mens.

Så den kan sagtens ændre sig:-)

Jeg er i dag 5+6 :-)

Anmeld

17. januar 2013

Miss Kat

youngmom skriver:

Altså hendes svar var da på INGEN måde bedrevidende eller negativt, og da slet ikke nedværdigende!

Men hvis du opfører dig lidt hormonella er det måske et godt tegn! Jeg krydser i hvert fald fingre for en positiv test. 

Anmeld

18. januar 2013

Lookingforward

Miss Kat skriver:

Altså hendes svar var da på INGEN måde bedrevidende eller negativt, og da slet ikke nedværdigende!

Men hvis du opfører dig lidt hormonella er det måske et godt tegn! Jeg krydser i hvert fald fingre for en positiv test. 

Ha ha, fedt udtryk 

Hm, testede her til morgen, testen viste intet, men mens er stadig ikke dukket op, og jeg har en anelse kvalme her til morgen... Nogen der ved om de der RFSU tests er pålidelige?

Mange tak!

Anmeld

18. januar 2013

Miss Kat

youngmom skriver:

Ha ha, fedt udtryk 

Hm, testede her til morgen, testen viste intet, men mens er stadig ikke dukket op, og jeg har en anelse kvalme her til morgen... Nogen der ved om de der RFSU tests er pålidelige?

Mange tak!

Det vil sige, du er gået en dag over tid nu? Spændende. 

Jeg kender ikke til RFSU tests. Jeg har kun taget Valmed (fra Netto) og har kun haft gode oplevelser med dem. Ellers er der folk der sværger til de noget dyrere Clearblue, fordi de vist skulle være ret nøjagtige. Nå jo, eller dem fra Brugsen, altså Kvickly osv., de har også kun givet mig korrekt resultat. Er det RFSU? 

Jeg fortsætter med at .

Anmeld

18. januar 2013

Lookingforward

Miss Kat skriver:

Det vil sige, du er gået en dag over tid nu? Spændende. 

Jeg kender ikke til RFSU tests. Jeg har kun taget Valmed (fra Netto) og har kun haft gode oplevelser med dem. Ellers er der folk der sværger til de noget dyrere Clearblue, fordi de vist skulle være ret nøjagtige. Nå jo, eller dem fra Brugsen, altså Kvickly osv., de har også kun givet mig korrekt resultat. Er det RFSU? 

Jeg fortsætter med at .

Jeps, en dag over tid idag 

Jeg købte den i Kvickley  Hm, må vente og se, tester igen på søndag hvis ikke den er dukket op  Jeg har kvalme, ømme bryster og er træt, og ingen af delene er normale her op til min mens...

nu må vi se, og tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.