Den satans ventetid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Lookingforward

Hm, skulle have mens idag hvis ikke jeg er gravid, den er ikke kommet endnu (), men for fanden hvor er det ulideligt at gå i uvidenhed...... 

Kan jeg evt. teste idag og se et svagt resultat hvis det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

FrkZier

youngmom skriver:

Hm, skulle have mens idag hvis ikke jeg er gravid, den er ikke kommet endnu (), men for fanden hvor er det ulideligt at gå i uvidenhed...... 

langt de fleste for en meget postiv test den dag mens udebliver, så test du bare..

Anmeld

17. januar 2013

Lookingforward

FrkZier skriver:

langt de fleste for en meget postiv test den dag mens udebliver, så test du bare..

Det vil jeg gøre så... Testede i fredags, og der var der intet - kan det nå at komme på 6 dage? 

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

youngmom skriver:

Det vil jeg gøre så... Testede i fredags, og der var der intet - kan det nå at komme på 6 dage? 

ja..

der er ikke noget at sige til den var negativ hvis du har testet en uge FØR udeblevet mens..

Anmeld

17. januar 2013

Lookingforward

FrkZier skriver:

ja..

der er ikke noget at sige til den var negativ hvis du har testet en uge FØR udeblevet mens..

Øh, ok.....

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

youngmom skriver:

Øh, ok.....

øh, selv tak

Anmeld

17. januar 2013

Karla

youngmom skriver:

Du kan sagtens teste i dag, men måske er det bedre at vente til imorgen tidlig, så du kan bruge morgenurin. Ellers så skal du ihvertfald vente 4 timer efter du sidst har været på toilettet, og så ikke drikke store mængder væske i den periode

Du kan sagtens få en positiv test, når det er 6 dage siden du testede sidst. Graviditetshormonet skulle gerne fordoble sig på 2 dage

Anmeld

17. januar 2013

Lookingforward

Karla skriver:

Du kan sagtens teste i dag, men måske er det bedre at vente til imorgen tidlig, så du kan bruge morgenurin. Ellers så skal du ihvertfald vente 4 timer efter du sidst har været på toilettet, og så ikke drikke store mængder væske i den periode

Du kan sagtens få en positiv test, når det er 6 dage siden du testede sidst. Graviditetshormonet skulle gerne fordoble sig på 2 dage

Tak for svar, tror jeg venter til i morgen tidlig så! 

Anmeld

17. januar 2013

Lookingforward

FrkZier skriver:

øh, selv tak

Hm, ikke utaknemmelighed, bare din måde at svare på, som om det er noget alle burde vide, at man ikke tester på det tidspunkt... 

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

youngmom skriver:

Hm, ikke utaknemmelighed, bare din måde at svare på, som om det er noget alle burde vide, at man ikke tester på det tidspunkt... 

der står også i indlægningssedlen på graviditetstests at de kan anvendes på dagen for udenbleven mens (nogen dagen inden), så ja jeg gik da bestemt ud fra du havde læst brugsanvisningen på det produkt du har brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.