Anonym skriver:

Jeg er Gravid i 8 uge, og alt har kørt helt perfekt, har kvalme ( ikke så meget mere) hovedpine osv.
men her til aften da jeg tørre mig, er mit udflåd anderledes, Jeg har sindsygt meget udflåd, har jeg haft siden jeg testede positiv, men her idag er der sådan nogle små klumper i det... små hvide klumper.
jeg har hverken svie , lugt eller Kløe dernede, det betyder ikke jeg er ved at miste vel????
alt jeg har googlet her til aften, står der alle steder at der må IKKE være klumper, og det kan betyde sådan og sådan...
der er ikke blod eller noget... men kan slet ikke google noget hvor der står om små hvide klumper i udflådet.
plaese beroligen mig piger 
Tag til lægen og få det tjekket. det kan jo betyde så meget. Mister du, jamen så kan du ikke gøre noget ved det, så du kan lige så godt lade være med at gå i panik. Er du ikke ved at miste, så er du igang med at påføre dit barn en masse stress og panik og det er ikke sundt. :-)
blødte selv en del fra uge 7 - 10, men jeg accepterede at det kunne være at jeg var ved at miste. Synes ikke det var specielt fedt, da vi har prøvet i 2 1/2 år, men kunne jo intet gøre andet end at acceptere situationen og tage til lægen. Jeg er altså stadig gravid. Din krop skal jo lige vænne sig til at være gravid. :-)
jeg kan sagtens forstå din bekymring, men det bedste du kan gøre for dit ufødte barn er at se tiden an og håbe på det bedste :-)
Anmeld