Jeg går i panik !! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Kan godt forstå du bliver nervøs!

Jeg tror ikke du er ved at miste, men tror måske du har fået dig en infektion. Synes du skal kontakte lægen i morgen.

for det bedste! 

Tak, ja ringer til lægen imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret Jeg havde selv noget ligende fra jeg smed P-pillerne og lidt ind i graviditeten - til ca midtvejs, der var hverken lugt eller gener forbundet med det. Det gik væk af sig selv. Snakkede dog ikke med en læge, men der har unikke været noget siden og det er vel ca 2 år siden det stoppede Slå bare koldt vand i blodet og tag en dyyyyyyyb indånding. Gå ind og put dig under dynen og nyd din voksende spire

åh tak for de trøstende ord, er helt fra den nemlig prøver at trække vejret stille og roligt, og håber du har ret at det er helt normalt.

Anmeld

16. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja ringer til lægen imorgen, men der er ingen kløe eller lugt eller noget..

behøver der heller ikke være det hvis man har svamp under graviditeten ?

Ikke nødvendigvis

Det kan også være ingenting jeg oplevede det i min 2 graviditet, og ja, det var ingenting og forsvandt igen.

Det er lidt ligesom med blærebetændelse, jeg havde det 5-6 gange, uden at vide det, pga jeg ingen symptomer havde..

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ikke nødvendigvis

Det kan også være ingenting jeg oplevede det i min 2 graviditet, og ja, det var ingenting og forsvandt igen.

Det er lidt ligesom med blærebetændelse, jeg havde det 5-6 gange, uden at vide det, pga jeg ingen symptomer havde..

iiih hvor er det berogligende, tror jeg vil gå i seng og sove og så ikke tænke mere på det... før imorgen tidlig.

Anmeld

16. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

iiih hvor er det berogligende, tror jeg vil gå i seng og sove og så ikke tænke mere på det... før imorgen tidlig.

Det var godt

Håber at din læge kan berolige dig helt i morgen

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det var godt

Håber at din læge kan berolige dig helt i morgen

Så har jeg lige talt med lægen. hun siger det er helt normalt at mit udflåd er gult og der kommer små klumper ud...

Skal heldigvis til 1. lægeundersøgelse på tirsdag..

og så sagde jeg at jeg ikke vil have underlivsundersøgelse, for jeg har virkelig meget udflåd og det er pinligt og klamt og min læge er en mand.

så det vil hun skrive i min journal, men med min første graviditet fik jeg heller aldrig en underlivsundersøgelse. og den er jo slet ikke nødvendig.

Anmeld

17. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Så har jeg lige talt med lægen. hun siger det er helt normalt at mit udflåd er gult og der kommer små klumper ud...

Skal heldigvis til 1. lægeundersøgelse på tirsdag..

og så sagde jeg at jeg ikke vil have underlivsundersøgelse, for jeg har virkelig meget udflåd og det er pinligt og klamt og min læge er en mand.

så det vil hun skrive i min journal, men med min første graviditet fik jeg heller aldrig en underlivsundersøgelse. og den er jo slet ikke nødvendig.

Godt at du blev bekræftet i at det er normalt!

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Godt at du blev bekræftet i at det er normalt!

Ja det var dejligt

Anmeld

17. januar 2013

bubba

Anonym skriver:

Jeg er Gravid i 8 uge, og alt har kørt helt perfekt, har kvalme ( ikke så meget mere) hovedpine osv.

men her til aften da jeg tørre mig, er mit udflåd anderledes, Jeg har sindsygt meget udflåd, har jeg haft siden jeg testede positiv, men her idag er der sådan nogle små klumper i det... små hvide klumper.

jeg har hverken svie , lugt eller Kløe dernede, det betyder ikke jeg  er ved at miste vel???? alt jeg har googlet her til aften, står der alle steder at der må IKKE være klumper, og det kan betyde sådan og sådan...

der er ikke blod eller noget... men kan slet ikke google noget hvor der står om små hvide klumper i udflådet.

plaese beroligen mig piger

Tag til lægen og få det tjekket. det kan jo betyde så meget. Mister du, jamen så kan du ikke gøre noget ved det, så du kan lige så godt lade være med at gå i panik. Er du ikke ved at miste, så er du igang med at påføre dit barn en masse stress og panik og det er ikke sundt. :-)

blødte selv en del fra uge 7 - 10, men jeg accepterede at det kunne være at jeg var ved at miste. Synes ikke det var specielt fedt, da vi har prøvet i 2 1/2 år, men kunne jo intet gøre andet end at acceptere situationen og tage til lægen. Jeg er altså stadig gravid. Din krop skal jo lige vænne sig til at være gravid. :-)

jeg kan sagtens forstå din bekymring, men det bedste du kan gøre for dit ufødte barn er at se tiden an og håbe på det bedste :-)

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er Gravid i 8 uge, og alt har kørt helt perfekt, har kvalme ( ikke så meget mere) hovedpine osv.

men her til aften da jeg tørre mig, er mit udflåd anderledes, Jeg har sindsygt meget udflåd, har jeg haft siden jeg testede positiv, men her idag er der sådan nogle små klumper i det... små hvide klumper.

jeg har hverken svie , lugt eller Kløe dernede, det betyder ikke jeg  er ved at miste vel???? alt jeg har googlet her til aften, står der alle steder at der må IKKE være klumper, og det kan betyde sådan og sådan...

der er ikke blod eller noget... men kan slet ikke google noget hvor der står om små hvide klumper i udflådet.

plaese beroligen mig piger

hvis der ikke er blod ville jeg ikke mene du skulle være bekymret overhovedet.. det lyder mere til du har fået dig en omgang svamp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.