Jeg går i panik !! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.873 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er Gravid i 8 uge, og alt har kørt helt perfekt, har kvalme ( ikke så meget mere) hovedpine osv.

men her til aften da jeg tørre mig, er mit udflåd anderledes, Jeg har sindsygt meget udflåd, har jeg haft siden jeg testede positiv, men her idag er der sådan nogle små klumper i det... små hvide klumper.

jeg har hverken svie , lugt eller Kløe dernede, det betyder ikke jeg  er ved at miste vel???? alt jeg har googlet her til aften, står der alle steder at der må IKKE være klumper, og det kan betyde sådan og sådan...

der er ikke blod eller noget... men kan slet ikke google noget hvor der står om små hvide klumper i udflådet.

plaese beroligen mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Jeg er Gravid i 8 uge, og alt har kørt helt perfekt, har kvalme ( ikke så meget mere) hovedpine osv.

men her til aften da jeg tørre mig, er mit udflåd anderledes, Jeg har sindsygt meget udflåd, har jeg haft siden jeg testede positiv, men her idag er der sådan nogle små klumper i det... små hvide klumper.

jeg har hverken svie , lugt eller Kløe dernede, det betyder ikke jeg  er ved at miste vel???? alt jeg har googlet her til aften, står der alle steder at der må IKKE være klumper, og det kan betyde sådan og sådan...

der er ikke blod eller noget... men kan slet ikke google noget hvor der står om små hvide klumper i udflådet.

Tag en dyb indåndning.. Panik og stress gør i hvert fald ikke noget godt for nogen af jer!

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Tag en dyb indåndning.. Panik og stress gør i hvert fald ikke noget godt for nogen af jer!

nej men bliver da helt ked af det

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nej men bliver da helt ked af det

da det kom ud var udflådet os lidt gråligt i det... plejer at være helt gennemsigtigt og hvidt...

Anmeld

16. januar 2013

MortilElias2010

http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Udflad.aspx

" Den svamp, som oftest er årsag til betændelse i skeden er Candida albicans. Svampen kan give anledning til symptomer under fx graviditet, ved sukkersyge og antibiotikabehandling. Udflåddet er ikke ildelugtende, men hvidt og klumpet. Det kan være ledsaget af en fornemmelse af tørhed, svie ved vandladning, smerter ved samleje og underlivssmerter."

En prøve fra sekretet i skeden kan afsløre, om man har Candida albicans. Svampen behandles enten med stikpiller eller creme i skeden, eller med tabletter. Man kan diskutere de forskellige muligheder for behandling med sin læge. Til behandling i skeden anvendes præparater af typen clotrimazol, econazol, miconazol, terconazol og nystatin. Til behandling med tabletter anvendes præparater af typen fluconazol, ketokonazol og itraconazol. Partneren bør også undersøges.

Kan åbenbart ikke få lov til at dele hele linket med baby.dk pt fra min iPad. Efter a  skal du også skrive ' spx '

Jeg vil ud fra dette mene det kunne være svamp. Vil heller ikke mene at det er tegn på tab. 

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

da det kom ud var udflådet os lidt gråligt i det... plejer at være helt gennemsigtigt og hvidt...

Kan godt forstå du bliver nervøs!

Jeg tror ikke du er ved at miste, men tror måske du har fået dig en infektion. Synes du skal kontakte lægen i morgen.

for det bedste! 

Anmeld

16. januar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret Jeg havde selv noget ligende fra jeg smed P-pillerne og lidt ind i graviditeten - til ca midtvejs, der var hverken lugt eller gener forbundet med det. Det gik væk af sig selv. Snakkede dog ikke med en læge, men der har unikke været noget siden og det er vel ca 2 år siden det stoppede Slå bare koldt vand i blodet og tag en dyyyyyyyb indånding. Gå ind og put dig under dynen og nyd din voksende spire

Anmeld

16. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Dyyyyyyb indånding!

Det du beskriver, lyder som symptomer på svamp, hvilket er ganske normalt når man er gravid..

Svamp er ganske harmløst, men ring til din læge i morgen!

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Udflad.aspx

" Den svamp, som oftest er årsag til betændelse i skeden er Candida albicans. Svampen kan give anledning til symptomer under fx graviditet, ved sukkersyge og antibiotikabehandling. Udflåddet er ikke ildelugtende, men hvidt og klumpet. Det kan være ledsaget af en fornemmelse af tørhed, svie ved vandladning, smerter ved samleje og underlivssmerter."

En prøve fra sekretet i skeden kan afsløre, om man har Candida albicans. Svampen behandles enten med stikpiller eller creme i skeden, eller med tabletter. Man kan diskutere de forskellige muligheder for behandling med sin læge. Til behandling i skeden anvendes præparater af typen clotrimazol, econazol, miconazol, terconazol og nystatin. Til behandling med tabletter anvendes præparater af typen fluconazol, ketokonazol og itraconazol. Partneren bør også undersøges.

Kan åbenbart ikke få lov til at dele hele linket med baby.dk pt fra min iPad. Efter a  skal du også skrive ' spx '

Jeg vil ud fra dette mene det kunne være svamp. Vil heller ikke mene at det er tegn på tab. 

Tak.... må ringe til lægen imorgen og sige at jeg skal have 1. graviditetsundersøgelse + undersøgelse for svamp og blærrebetændelse, synes da heller ikke det er normalt at man først kommer til 1. lægeundersøgelse i uge 10 der er sgu lang tid til.

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Dyyyyyyb indånding!

Det du beskriver, lyder som symptomer på svamp, hvilket er ganske normalt når man er gravid..

Svamp er ganske harmløst, men ring til din læge i morgen!

Ja ringer til lægen imorgen, men der er ingen kløe eller lugt eller noget..

behøver der heller ikke være det hvis man har svamp under graviditeten ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.