Jeg er Gravid i 8 uge, og alt har kørt helt perfekt, har kvalme ( ikke så meget mere) hovedpine osv.
men her til aften da jeg tørre mig, er mit udflåd anderledes, Jeg har sindsygt meget udflåd, har jeg haft siden jeg testede positiv, men her idag er der sådan nogle små klumper i det... små hvide klumper.
jeg har hverken svie , lugt eller Kløe dernede, det betyder ikke jeg er ved at miste vel????
alt jeg har googlet her til aften, står der alle steder at der må IKKE være klumper, og det kan betyde sådan og sådan...
der er ikke blod eller noget... men kan slet ikke google noget hvor der står om små hvide klumper i udflådet.
plaese beroligen mig piger 
http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Udflad.aspx
" Den svamp, som oftest er årsag til betændelse i skeden er Candida albicans. Svampen kan give anledning til symptomer under fx graviditet, ved sukkersyge og antibiotikabehandling. Udflåddet er ikke ildelugtende, men hvidt og klumpet. Det kan være ledsaget af en fornemmelse af tørhed, svie ved vandladning, smerter ved samleje og underlivssmerter."
En prøve fra sekretet i skeden kan afsløre, om man har Candida albicans. Svampen behandles enten med stikpiller eller creme i skeden, eller med tabletter. Man kan diskutere de forskellige muligheder for behandling med sin læge. Til behandling i skeden anvendes præparater af typen clotrimazol, econazol, miconazol, terconazol og nystatin. Til behandling med tabletter anvendes præparater af typen fluconazol, ketokonazol og itraconazol. Partneren bør også undersøges.

Kan åbenbart ikke få lov til at dele hele linket med baby.dk pt fra min iPad. Efter a skal du også skrive ' spx '
Jeg vil ud fra dette mene det kunne være svamp. Vil heller ikke mene at det er tegn på tab.