Uge 37+6 pks imorgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Helloo

M (: skriver:

Ja, de er sgu for nemme

Big time jeeep!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Mother-love

hold nu op hvor kan jeg godt huske dagen før jeg skulle have pks. jeg sov stortset ikke i 2 dage. og var også sindsyg bange for bedøvelsen.
kan godt huske man både glædede sig til at få den lille ud men man var også mega bekymret fordi man var uviden omkring det hele.

men vil sige til at at self gør det lidt ondt. men ikke noget voldsomt. og den store nål mærker du jo ikke
nu ved jeg ikke hvorfor du skal have pks. men fordelen ved pks er at man ikke er træt som jeg kunne forestille mig man var hvis man havde gået med veer i flere timer osv.

men stort tillykke med titlen som mor i morgen. det er så stort.

Anmeld

16. januar 2013

Helloo

michelledam skriver:

hold nu op hvor kan jeg godt huske dagen før jeg skulle have pks. jeg sov stortset ikke i 2 dage. og var også sindsyg bange for bedøvelsen.
kan godt huske man både glædede sig til at få den lille ud men man var også mega bekymret fordi man var uviden omkring det hele.

men vil sige til at at self gør det lidt ondt. men ikke noget voldsomt. og den store nål mærker du jo ikke
nu ved jeg ikke hvorfor du skal have pks. men fordelen ved pks er at man ikke er træt som jeg kunne forestille mig man var hvis man havde gået med veer i flere timer osv.

men stort tillykke med titlen som mor i morgen. det er så stort.

Tusind tak! Ja alle de bekymringer. Det helt vildt.. Håber bare det går godt! 

Anmeld

16. januar 2013

Babydrøm

Louise17 skriver:

Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen.. 

Hvor er du fin  en masse  til dig

Anmeld

16. januar 2013

Helloo

AnnL skriver:

Hvor er du fin  en masse  til dig

Tak! Du får også masser af  tilbage 

Anmeld

16. januar 2013

LR85

Louise17 skriver:

Uh det godt at høre! Det letter meget

Håber heller ikke jeg mærker noget. Seriøst er skræmt 

Prøv at sætte lidt ord på hvad der gør dig nervøs? 

Hvad tænker du? 

Anmeld

17. januar 2013

Helloo

LR85 skriver:

Prøv at sætte lidt ord på hvad der gør dig nervøs? 

Hvad tænker du? 

Bedøvelsen.. Det faktisk det eneste der virkelig skræmmer mig

Anmeld

17. januar 2013

Miss Kat

Så er du vel derinde lige præcis nu, mens jeg læser dette indlæg. Hvor vildt. Sender dig en masse tanker og held og lykke med det hele.   Tillykke!

Anmeld

17. januar 2013

M (:

Louise17 skriver:

Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen.. 

TILLYKKE med din nye titel som mor! 

Anmeld

17. januar 2013

1990h

Louise17 skriver:

alt skal nok gå fint..

Glæder mig til up date..

Imens du er ved at blive moa år vil jeg så smutte til fødselsforberedelse og være en smule jaloux på at du ser din dreng i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.