Uge 37+6 pks imorgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

M (:

Louise17 skriver:

Tak! Jo det er ret crazy! Er sindsyg spændt. 

Puha, hvis det var mig ville jeg bare SLET ikke kunne sove i nat! Hvornår imorgen skal det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Karla

Louise17 skriver:

Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen.. 

Held og lykke med det hele hvor bliver det stort!

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Hold da op, så skal du være mor i morgen Bliver overvældende, det kan jeg love dig

Må jeg egentlig lige spørge om hvorfor du skal have pks i morgen? Altså, hvorfor ikke når du er 40+? Jeps, jeg er jo pisse nysgerrig

Anmeld

16. januar 2013

Helloo

M (: skriver:

Puha, hvis det var mig ville jeg bare SLET ikke kunne sove i nat! Hvornår imorgen skal det være?

Tror jeg heller ikke jeg kan 

Jamen jeg er åbenbart den eneste der skal ha PKS imorgen så de regner med at jeg er på vej ned til operationen imorgen kl 8. Medmindre der selvfølgelig kommer en der skal akut til

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Louise17 skriver:

Tror jeg heller ikke jeg kan 

Jamen jeg er åbenbart den eneste der skal ha PKS imorgen så de regner med at jeg er på vej ned til operationen imorgen kl 8. Medmindre der selvfølgelig kommer en der skal akut til

Uha, det er jo lige om lidt!! 

Ih, er du ikke helt elektrisk? Hvordan tager manden det? 

Anmeld

16. januar 2013

Helloo

Muhmi skriver:

Hold da op, så skal du være mor i morgen Bliver overvældende, det kan jeg love dig

Må jeg egentlig lige spørge om hvorfor du skal have pks i morgen? Altså, hvorfor ikke når du er 40+? Jeps, jeg er jo pisse nysgerrig

Ih kan næsten heller ikke vente!

Jo elsker at svare på spg  Man plejer at lave det 7-10 dage før termin. Havde rigtig en tid d. 22, men har rigtig meget angst for at skulle gå i fødsel. Også er jeg besværet af graviditeten at de besluttede at han skulle ud imorgen

Anmeld

16. januar 2013

Helloo

Uha, det er jo lige om lidt!! 

Ih, er du ikke helt elektrisk? Hvordan tager manden det? 

Jamen han tager det utrolig nok meget rolig! Jeg er helt oppe og køre. Han har dog sagt han er begyndt at blive lidt ala nervøs

Tror først det rammer ham ordentlig imorgen 

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Louise17 skriver:

Jamen han tager det utrolig nok meget rolig! Jeg er helt oppe og køre. Han har dog sagt han er begyndt at blive lidt ala nervøs

Tror først det rammer ham ordentlig imorgen 

Eller også er han nødt til at være rolig, fordi du er helt oppe og køre - sådan er det i hvert fald herhjemme!

Anmeld

16. januar 2013

FruK

Jeg fik PKS for 14 dage siden - og det var absolut ikke noget at være nervøs for. Tværtimod. Virkelig god oplevelse. 

Jeg kunne slet ikke mærke bedøvelsen - de lokalbedøver jo før de lægger den.

Lidt vildt at vide hvornår det skal være ikke? 

Pøj-pøj og glæd dig! 

Anmeld

16. januar 2013

Helloo

Eller også er han nødt til at være rolig, fordi du er helt oppe og køre - sådan er det i hvert fald herhjemme!

heh tror det har meget med det at gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.