Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise17 skriver: Tak! Jo det er ret crazy! Er sindsyg spændt.
Tak! Jo det er ret crazy! Er sindsyg spændt.
Puha, hvis det var mig ville jeg bare SLET ikke kunne sove i nat! Hvornår imorgen skal det være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise17 skriver: Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen..
Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen..
Hold da op, så skal du være mor i morgen Bliver overvældende, det kan jeg love dig
Må jeg egentlig lige spørge om hvorfor du skal have pks i morgen? Altså, hvorfor ikke når du er 40+? Jeps, jeg er jo pisse nysgerrig
M (: skriver: Puha, hvis det var mig ville jeg bare SLET ikke kunne sove i nat! Hvornår imorgen skal det være?
Tror jeg heller ikke jeg kan
Jamen jeg er åbenbart den eneste der skal ha PKS imorgen så de regner med at jeg er på vej ned til operationen imorgen kl 8. Medmindre der selvfølgelig kommer en der skal akut til
Louise17 skriver: Tror jeg heller ikke jeg kan Jamen jeg er åbenbart den eneste der skal ha PKS imorgen så de regner med at jeg er på vej ned til operationen imorgen kl 8. Medmindre der selvfølgelig kommer en der skal akut til
Uha, det er jo lige om lidt!!
Ih, er du ikke helt elektrisk? Hvordan tager manden det?
Muhmi skriver: Hold da op, så skal du være mor i morgen Bliver overvældende, det kan jeg love dig Må jeg egentlig lige spørge om hvorfor du skal have pks i morgen? Altså, hvorfor ikke når du er 40+? Jeps, jeg er jo pisse nysgerrig
Ih kan næsten heller ikke vente!
Jo elsker at svare på spg Man plejer at lave det 7-10 dage før termin. Havde rigtig en tid d. 22, men har rigtig meget angst for at skulle gå i fødsel. Også er jeg besværet af graviditeten at de besluttede at han skulle ud imorgen
M (: skriver: Uha, det er jo lige om lidt!! Ih, er du ikke helt elektrisk? Hvordan tager manden det?
Jamen han tager det utrolig nok meget rolig! Jeg er helt oppe og køre. Han har dog sagt han er begyndt at blive lidt ala nervøs
Tror først det rammer ham ordentlig imorgen
Louise17 skriver: Jamen han tager det utrolig nok meget rolig! Jeg er helt oppe og køre. Han har dog sagt han er begyndt at blive lidt ala nervøs Tror først det rammer ham ordentlig imorgen
Eller også er han nødt til at være rolig, fordi du er helt oppe og køre - sådan er det i hvert fald herhjemme!
Jeg fik PKS for 14 dage siden - og det var absolut ikke noget at være nervøs for. Tværtimod. Virkelig god oplevelse.
Jeg kunne slet ikke mærke bedøvelsen - de lokalbedøver jo før de lægger den.
Lidt vildt at vide hvornår det skal være ikke?
Pøj-pøj og glæd dig!
M (: skriver: Eller også er han nødt til at være rolig, fordi du er helt oppe og køre - sådan er det i hvert fald herhjemme!
heh tror det har meget med det at gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128