Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise17 skriver: heh tror det har meget med det at gøre
heh tror det har meget med det at gøre
Haha, det er nok mændenes lod her i livet - og mon ikke nervøsiteten indfinder sig hos ham, når han får ro til at tænke i ly af mørket ved sengetid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruK skriver: Jeg fik PKS for 14 dage siden - og det var absolut ikke noget at være nervøs for. Tværtimod. Virkelig god oplevelse. Jeg kunne slet ikke mærke bedøvelsen - de lokalbedøver jo før de lægger den. Lidt vildt at vide hvornår det skal være ikke? Pøj-pøj og glæd dig!
Jeg fik PKS for 14 dage siden - og det var absolut ikke noget at være nervøs for. Tværtimod. Virkelig god oplevelse.
Jeg kunne slet ikke mærke bedøvelsen - de lokalbedøver jo før de lægger den.
Lidt vildt at vide hvornår det skal være ikke?
Pøj-pøj og glæd dig!
Uh det lyder så godt! Dejligt at høre faktisk! Er så nervøs, har grædt lidt her til aften. Er sååå bange
Det så vildt, glæder mig til han er ude i vores arme.. Taktak
M (: skriver: Haha, det er nok mændenes lod her i livet - og mon ikke nervøsiteten indfinder sig hos ham, når han får ro til at tænke i ly af mørket ved sengetid?
Jo mon ik?
Han har det med at spille lidt ala hardcore.. Hehe han er en tosse
Louise17 skriver: Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen..
Så fik jeg lige taget et billed her i morges som jeg vil dele med jer! Skal imorgen 38+0 ha PKS og er for at være ærlig er jeg sindsyg bange. Især for bedøvelsen..
Ej hvor er det spændende!
Pøj pøj med det! I morgen bliver du MOR Det må da være fantastisk at tænke på
Louise17 skriver: Jo mon ik? Han har det med at spille lidt ala hardcore.. Hehe han er en tosse
Haha, han lyder lidt som den tosse jeg har siddende her ved siden af!
Miss Church skriver: Ej hvor er det spændende! Pøj pøj med det! I morgen bliver du MOR Det må da være fantastisk at tænke på
Det er så fantastisk at tænke på. Inden længe har jeg min dreng i armene
Glæd dig.
jeg har 2 kejsersnit bag mig.
ét for 3 år siden og et for 7 måneder siden.
Du skal IKKE bekymre dig om bedøvelsen, du mærker intet!!!
Glæd dig, og husk a smør en madpakke til bagefter.
M (: skriver: Haha, han lyder lidt som den tosse jeg har siddende her ved siden af!
Haha de mænd er så ens formet nogle gange
Louise17 skriver: Haha de mænd er så ens formet nogle gange
Ja, de er sgu for nemme
LR85 skriver: Glæd dig. jeg har 2 kejsersnit bag mig. ét for 3 år siden og et for 7 måneder siden. Du skal IKKE bekymre dig om bedøvelsen, du mærker intet!!! Glæd dig, og husk a smør en madpakke til bagefter.
Uh det godt at høre! Det letter meget
Håber heller ikke jeg mærker noget. Seriøst er skræmt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128