Flyverdragt hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Livsmor

Hvad skal han bruge den til? For skal den bruges i klap-/barnevognen og bilen, er der bestemt ingen grund til at købe de dyre(heller ikke alligevel, da det normalt ikke er dem der er Bedst i Test).

Mine har haft Mikk-line og da de var 1 1/2 - 2 år, og har aldrig været kolde efter en tur i sneen. Nu har de Color Kids, og de holder dem fint varme og tøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Masig

maiken77 skriver:

Jeg arbejder også i vuggestue, og ser mange forskellige dragter, og kan kun være enig i, at Reima er bedst til de små - dog er Didriksons fuldt ud på højde med Reima, om ikke bedre!

OK... Vil da bestemt tage det med i overvejelserne

Anmeld

17. januar 2013

Camillee

Vores store har en fra Molo og lillepigen har en Reima - jeg er fuldt tilfredse med dem begge

Anmeld

17. januar 2013

Kvist

Masig skriver:

Vi skal have en flyverdragt til vores søn. Har kigget på en fra mikk-line. Nogle der har erfaringer med dem, eller kan komme med et andet forslag? Han kan hverken kravle eller gå endnu så den behøver ikke være så slidstærk, den skal bare være varm og vand-/vindtæt. 

Albert har kun haft flyverdragter fra Name It, og de kan varmt anbefales.. Super gode.. Har en svigerinde der arbejder ved Name It og hun siger deres dragter bliver lavet af samme fabrikant som Reima, at det faktisk er den samme dragt, dog er Name Its billigere..

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

I år har vi en Hummel til 1000 kr og en Name It købt brugt, så kender ikke prisen men tror det er mellem 400-600 kr.

Jeg tror vi vælger en Name It næste år. Vi er tilfredse med den fra Hummel, men når Name It er mindst lige så godt, vil jeg ikke bruge de flere penge på en Hummel.

til Name It.

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Kvist skriver:

Albert har kun haft flyverdragter fra Name It, og de kan varmt anbefales.. Super gode.. Har en svigerinde der arbejder ved Name It og hun siger deres dragter bliver lavet af samme fabrikant som Reima, at det faktisk er den samme dragt, dog er Name Its billigere..

Formen og indmaden er ikke det samme så det kan det absolut ikke være...

Anmeld

17. januar 2013

blomst84

jeg vil anbefale MOLO  vi har aldrig haft andet og er meget meget tilfredse....

Anmeld

17. januar 2013

Masig

Kvist skriver:

OK, har nemlig også kigget på Name It, så det er da rart med god erfaring derfra

Anmeld

17. januar 2013

Masig

Laulund87 skriver:

I år har vi en Hummel til 1000 kr og en Name It købt brugt, så kender ikke prisen men tror det er mellem 400-600 kr.

Jeg tror vi vælger en Name It næste år. Vi er tilfredse med den fra Hummel, men når Name It er mindst lige så godt, vil jeg ikke bruge de flere penge på en Hummel.

til Name It.

Nej jeg synes heller ikke der er grund til at bruge så mange flere penge hvis de billige er ligeså gode...

Anmeld

17. januar 2013

Masig

Hvad skal han bruge den til? For skal den bruges i klap-/barnevognen og bilen, er der bestemt ingen grund til at købe de dyre(heller ikke alligevel, da det normalt ikke er dem der er Bedst i Test).

Mine har haft Mikk-line og da de var 1 1/2 - 2 år, og har aldrig været kolde efter en tur i sneen. Nu har de Color Kids, og de holder dem fint varme og tøre.

Jamen i år er det jo nemlig i barnevogn for det meste, når han sidder i den.. Han kan jo ikke kravle og gå endnu, så han skal jo være enten på arm, bæresele eller barnevogn når vi skal ud, så den skal bare bruges til at holde ham varm nok her i frosten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.