Flyverdragt hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Masig

Vi skal have en flyverdragt til vores søn. Har kigget på en fra mikk-line. Nogle der har erfaringer med dem, eller kan komme med et andet forslag? Han kan hverken kravle eller gå endnu så den behøver ikke være så slidstærk, den skal bare være varm og vand-/vindtæt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

L&V

Masig skriver:

Vi skal have en flyverdragt til vores søn. Har kigget på en fra mikk-line. Nogle der har erfaringer med dem, eller kan komme med et andet forslag? Han kan hverken kravle eller gå endnu så den behøver ikke være så slidstærk, den skal bare være varm og vand-/vindtæt. 

Jeg vil personligt aldrig købe andet end reima og det er os det jeg har bedst erfaring med

Anmeld

16. januar 2013

mortilnoahogmelina

Hmm jeg kender ikk til den omtalte .
Men vi har en fra babySam medstjerner . Vores søn er 2 år den er virkelig godrsynes jeg i hvert fald . Den har kostet 400 kr . Billigt synes jeg . Den har indtil videre holdt ham både varm tør og det hele .

Anmeld

16. januar 2013

Masig

Månsson skriver:

Jeg vil personligt aldrig købe andet end reima og det er os det jeg har bedst erfaring med

Ok, men har du erfaring med andre eller er det fordi det erdetdu kender til? Har også hørt de er gode, men ville høre folks forslag og erfaringer. 

Anmeld

16. januar 2013

Masig

Mortil2tiloktober skriver:

Hmm jeg kender ikk til den omtalte .
Men vi har en fra babySam medstjerner . Vores søn er 2 år den er virkelig godrsynes jeg i hvert fald . Den har kostet 400 kr . Billigt synes jeg . Den har indtil videre holdt ham både varm tør og det hele .

Ok tak for svar 

Anmeld

16. januar 2013

CaWi

Masig skriver:

Vi har en flyverdragt fra Pippi. Den kostede kun 300 kr.
Den er dejlig varm, dog ikke vind/vand, men vores kan heller ikke kravle, så jeg fandt det ikke nødvendigt, da vi har en dragt fra CeVaLi til 250kr der er vind og vandtæt og har fleece på indersiden

Anmeld

16. januar 2013

Masig

CAWI skriver:

Vi har en flyverdragt fra Pippi. Den kostede kun 300 kr.
Den er dejlig varm, dog ikke vind/vand, men vores kan heller ikke kravle, så jeg fandt det ikke nødvendigt, da vi har en dragt fra CeVaLi til 250kr der er vind og vandtæt og har fleece på indersiden

Ok. Den jeg har set er vind og vandtæt, men er nemlig også rimelig billig så ville lige høre om nogle vidste om pris og kvalitet hang sammen, eller om det er et godt køb. 

Anmeld

16. januar 2013

L&V

Masig skriver:

Ok, men har du erfaring med andre eller er det fordi det erdetdu kender til? Har også hørt de er gode, men ville høre folks forslag og erfaringer. 

Jeg arbejder i børnehave og vuggestue og ser mange forskellige flyverdragter men enten er de kolde, upraktiske, ikke til at røre sig i osv hvor jeg bare aldrig oplever det med reima..

Anmeld

16. januar 2013

K&S

Masig skriver:

Vi har kun haft Mikk-Line og er meget tilfredse 

Anmeld

16. januar 2013

Masig

Månsson skriver:

Jeg arbejder i børnehave og vuggestue og ser mange forskellige flyverdragter men enten er de kolde, upraktiske, ikke til at røre sig i osv hvor jeg bare aldrig oplever det med reima..

Ok. Det vil jeg da lige huske så, for han skulle jo helst ikke fryse i den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.