Flyverdragt hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Masig

K&S skriver:

Vi har kun haft Mikk-Line og er meget tilfredse 

Ok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

L&V

Masig skriver:

Ok. Det vil jeg da lige huske så, for han skulle jo helst ikke fryse i den. 

Nej det er jo nemlig det.. Jeg er nok bare en af dem der tror at pris og kvalitet hænger sammen.. Men de kan jo findes brugt til en go pris

Anmeld

16. januar 2013

CaWi

Masig skriver:

Ok. Den jeg har set er vind og vandtæt, men er nemlig også rimelig billig så ville lige høre om nogle vidste om pris og kvalitet hang sammen, eller om det er et godt køb. 

Så længe de er så små ville jeg i hvert fald ALDRIG købe en til tusind kroner som mange gør, men vælge en af de billigere, da de jo ikke får slidt den op, som børn der kan kravle og gå.
Hvis den er vand og vindtæt er det jo super fint, hvis bare ikke stoffet er for svift i det. De små vil jo gerne kunne bevæge sig lidt selvom de ikke har så mange krafter

Anmeld

16. januar 2013

Tulle28

Vi har og har altid haft Ver de Terre, de er så bløde og lækre synes jeg og virker rigtig varme. Synes mange af dem man kan få virker stive og kolde. De er ret dyre fra nye, men man kan få dem billigt brugt på f.eks. Trendsales.

Anmeld

16. januar 2013

Masig

Månsson skriver:

Nej det er jo nemlig det.. Jeg er nok bare en af dem der tror at pris og kvalitet hænger sammen.. Men de kan jo findes brugt til en go pris

Ja det er jo det. jeg må kigge mig lidt omkring og se hvad jeg kan finde. 

Anmeld

16. januar 2013

Masig

CAWI skriver:

Så længe de er så små ville jeg i hvert fald ALDRIG købe en til tusind kroner som mange gør, men vælge en af de billigere, da de jo ikke får slidt den op, som børn der kan kravle og gå.
Hvis den er vand og vindtæt er det jo super fint, hvis bare ikke stoffet er for svift i det. De små vil jo gerne kunne bevæge sig lidt selvom de ikke har så mange krafter

Nej vi synes nemlig heller ikke vi vil bruge så mange penge, for han skal jo kun bruge den et par måneder, så vokser han jo fra den og vinteren stopper jo formentlig også på et tidspunkt. 

Anmeld

16. januar 2013

Masig

Tulle28 skriver:

Vi har og har altid haft Ver de Terre, de er så bløde og lækre synes jeg og virker rigtig varme. Synes mange af dem man kan få virker stive og kolde. De er ret dyre fra nye, men man kan få dem billigt brugt på f.eks. Trendsales.

Ok det mærke har jeg vist aldrig hørt om, men vil da lige undersøge det 

Anmeld

16. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea's første var fra H&M og den var vi rigtig glade for. Ellers har vi haft fra celavi, ticket to haven og franca. Thea er en rigtig vild fis der elsker vand og mudder, så derfor har vi altid 2 af hvert og er fuldt ud tilfredse med dem alle!! Vh stind

Anmeld

17. januar 2013

Masig

StineW79 skriver:

Thea's første var fra H&M og den var vi rigtig glade for. Ellers har vi haft fra celavi, ticket to haven og franca. Thea er en rigtig vild fis der elsker vand og mudder, så derfor har vi altid 2 af hvert og er fuldt ud tilfredse med dem alle!! Vh stind

Ok. Der er vist bare meget delte meninger tror jeg. Vi må jo tage chancen og købe en vi synes lyder fornuftig og så håbe den er god 

Anmeld

17. januar 2013

maiken77

Jeg arbejder også i vuggestue, og ser mange forskellige dragter, og kan kun være enig i, at Reima er bedst til de små - dog er Didriksons fuldt ud på højde med Reima, om ikke bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.