Min mand vil gerne tabe sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Hehe vi må ud og trave lidt med hundene -Det vil de også ha godt af

jepper, det er altid godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Okay må se om jeg kan få noget i ham. Så må jeg selv stå lidt tidligere op, og lave det til ham. Så plejer det også at være mere indbydende

nemlig, men husk ikke lav mad til 2 kun 1 med mindre du skal spise med

han skal spise til han er mæt ikke til han er overmæt....

Anmeld

16. januar 2013

o1Mutte

B&J skriver:

nemlig, men husk ikke lav mad til 2 kun 1 med mindre du skal spise med

han skal spise til han er mæt ikke til han er overmæt....

Okay må prøve mig frem

Hvad med aftensmad ?

Anmeld

16. januar 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Okay må prøve mig frem

Hvad med aftensmad ?

max 3 kartofler

1½dl ris eller pasta

grønt bestemmer han selv

sovs det må ikke være en fed sovs.

hvis i bruger en fløde en dag jamen så tag en let fløde

1 stykke kød

ellers frugt max 2 om dagen men det er jo den kost plan man kan leve af, fordi det er rig på protiner,

jeg spiser protiner med yoghurt kig bag på max 0,1% fedt

rugbørd masser af protiner lidt fedt....

pålæg mager...

men HUSK lav det til en livstil og ikke en slankekur så holder man den bedre, feks, engang om ugen blander i lidt slik eller en lille skål chips så der stadig er lidt fedt..... så køre man ikke surt i det

Anmeld

16. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand er gået på stenalderkost og det er helt vildt som det flyver af ham.

Det går ud på, at fjerne alt stivelse fra maden. Det vil sige ingen kartofler, pasta, ris, rugbrød, hvidtbrød, havergryn. mælkeprodukter, ingen slik og sukker mv.

Man skal spise kød, grønsager, salat, alt med æg mv. Det er alle måltider. Man kan f.eks. om morgen lave omelet med skinke og grønsager. Man kan lave et alternativt rugbrød "stenalderbrød" som er så lækkert. Det er lavet af nødder og frø. Det er super lækkert og med lidt skinke på har man et mellemmåltid.

Anmeld

16. januar 2013

o1Mutte

B&J skriver:

max 3 kartofler

1½dl ris eller pasta

grønt bestemmer han selv

sovs det må ikke være en fed sovs.

hvis i bruger en fløde en dag jamen så tag en let fløde

1 stykke kød

ellers frugt max 2 om dagen men det er jo den kost plan man kan leve af, fordi det er rig på protiner,

jeg spiser protiner med yoghurt kig bag på max 0,1% fedt

rugbørd masser af protiner lidt fedt....

pålæg mager...

men HUSK lav det til en livstil og ikke en slankekur så holder man den bedre, feks, engang om ugen blander i lidt slik eller en lille skål chips så der stadig er lidt fedt..... så køre man ikke surt i det

Det var ikke meget mad. Må han spise ubegrænset mængder af grønt til aftensmaden?

Anmeld

16. januar 2013

o1Mutte

MoarHvidovre skriver:

Min mand er gået på stenalderkost og det er helt vildt som det flyver af ham.

Det går ud på, at fjerne alt stivelse fra maden. Det vil sige ingen kartofler, pasta, ris, rugbrød, hvidtbrød, havergryn. mælkeprodukter, ingen slik og sukker mv.

Man skal spise kød, grønsager, salat, alt med æg mv. Det er alle måltider. Man kan f.eks. om morgen lave omelet med skinke og grønsager. Man kan lave et alternativt rugbrød "stenalderbrød" som er så lækkert. Det er lavet af nødder og frø. Det er super lækkert og med lidt skinke på har man et mellemmåltid.

Hvor meget har han tabt sig ? Ved ikke om min mand vil kunne undvære alt det

Anmeld

16. januar 2013

Joan ( Smallie )

Der er også sådan noget som madlog hvor der bliver talt kcal og man kan hurtig danne sig et indtryk hvor meget man spiser i løbet af en dag.

Jeg er begyndt der på og er blevet noget overrasket over hvor mange kcal der er i nogen ting og hvor lidt der er i andre. Og er der noget jeg er i trivel om ja så går jeg bare ind og slår det op og ser hvor mange kcal der er i 100 g og så vudere jeg og det er det værd at brænde de kcal af på det eller jeg vil gemme dem til noget andet. Syntes det er et super godt stykke værktøj at have med.

Anmeld

16. januar 2013

o1Mutte

Joan ( Smallie ) skriver:

Der er også sådan noget som madlog hvor der bliver talt kcal og man kan hurtig danne sig et indtryk hvor meget man spiser i løbet af en dag.

Jeg er begyndt der på og er blevet noget overrasket over hvor mange kcal der er i nogen ting og hvor lidt der er i andre. Og er der noget jeg er i trivel om ja så går jeg bare ind og slår det op og ser hvor mange kcal der er i 100 g og så vudere jeg og det er det værd at brænde de kcal af på det eller jeg vil gemme dem til noget andet. Syntes det er et super godt stykke værktøj at have med.

Koster det ikke penge?

Anmeld

16. januar 2013

Joan ( Smallie )

o1Mutte skriver:

Koster det ikke penge?

jo 499 for et helt år

eller 1 uge til 25 kr

4 uger til 49

og 10 uger til 99

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.