lige et spørgsmål til jer der HAR født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

VIPpigen

Lilje stod fast allerede i uge 28, og derfor forberedte læge og jm mig på hun godt kunne komme før tid. Men jeg syntes ikke det har gjort ondt, bare tynget mere på bækkenet når man går eller står for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Synes godt nok det har taget til med at klør, arg blir sku sindsyg haha. Men føler slet ikke jeg er der hvor der er optræk til noget, så det er bare endnu mere træls med de smerter hver aften

Puha, det er sgu ikke sjovt... Tror du ikke lige du skal have tjekket det hvis det klør så meget? Det kan jo være en belastning af din lever der gør det

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

VIPpigen skriver:

Lilje stod fast allerede i uge 28, og derfor forberedte læge og jm mig på hun godt kunne komme før tid. Men jeg syntes ikke det har gjort ondt, bare tynget mere på bækkenet når man går eller står for meget

Det var da også utrolig tidlig ?

Men hun kom ikke vildt meget for tidlig?

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Puha, det er sgu ikke sjovt... Tror du ikke lige du skal have tjekket det hvis det klør så meget? Det kan jo være en belastning af din lever der gør det

Åh det håber jeg da ikke. Har nemlig også små røde prikker på maven, så tror det er dem der driller. Men skal til Jm på tirsdag.

Anmeld

16. januar 2013

VIPpigen

RikkeThygesen skriver:

Det var da også utrolig tidlig ?

Men hun kom ikke vildt meget for tidlig?

Det var meget tidligt. Hun kom 35+2, så hun er født for tidligt, og er bestemt glad for jeg var lidt forberedt. Havde det meste klar da veerne  begyndte, men derfor syntes jeg nu alligevel ikke man bliver helt klar. Tror dog ønskebørn fik travlt, de skulle have en barnevogn klar, så den måtte hentes hjem som en haster fordi vi ikke lige havde set den komme... 

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

VIPpigen skriver:

Det var meget tidligt. Hun kom 35+2, så hun er født for tidligt, og er bestemt glad for jeg var lidt forberedt. Havde det meste klar da veerne  begyndte, men derfor syntes jeg nu alligevel ikke man bliver helt klar. Tror dog ønskebørn fik travlt, de skulle have en barnevogn klar, så den måtte hentes hjem som en haster fordi vi ikke lige havde set den komme... 

Ja det er da lidt tidlig, men det kunne have været værre, når hun stod fast så tidlig..

Hihi stakkels personale

Man er vel egentlig heller aldrig helt klar før man står med barnet i armene..

Anmeld

16. januar 2013

Guldimaven

Min søn satte sig ikke fast før uge 39.  

Anmeld

16. januar 2013

VIPpigen

RikkeThygesen skriver:

Ja det er da lidt tidlig, men det kunne have været værre, når hun stod fast så tidlig..

Hihi stakkels personale

Man er vel egentlig heller aldrig helt klar før man står med barnet i armene..

Det kunne bestemt være værrere, og plusset her var så at hun hele tiden også har ligget over gennemsnittet, så hun var på størrelse som en alm. Nyfødt da hun kom til verden. 

Nej, jeg tror heller ikke man bliver klar før baby er kommet. 

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

VIPpigen skriver:

Det kunne bestemt være værrere, og plusset her var så at hun hele tiden også har ligget over gennemsnittet, så hun var på størrelse som en alm. Nyfødt da hun kom til verden. 

Nej, jeg tror heller ikke man bliver klar før baby er kommet. 

Nå det var da heldigt et eller andet sted, så var det nemmere at have med at gøre kan jeg forestille mig

Anmeld

16. januar 2013

Lullaby

37+6 satte hun sig fast. Datoen ved jeg præcis fordi jeg blev sat igang 38+0 og dagen forinden sad hun ENDELIG fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.