lige et spørgsmål til jer der HAR født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

AnthonsMor

Hejsa!

Jeg sidder og tænker.. Jeg går ind i uge 33 i morgen.. Hvornår er det normalt, at baby sætter sig fast i bæknet?

Er der nogen herinde der har erfaringer med, hvis baby IKKE sætter sig fast, hvordan fødslen så forløber? Er det så ligeså "nemt" at føde som hvis ikke baby sidder fast?

Håber nogen kan hjælpe, det er bare lidt tanker jeg har, og der er så længe til jeg skal til jm, så kan jeg jo ligeså godt spørge herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

hautecouture

RikkeThygesen skriver:

Hejsa!

Jeg sidder og tænker.. Jeg går ind i uge 33 i morgen.. Hvornår er det normalt, at baby sætter sig fast i bæknet?

Er der nogen herinde der har erfaringer med, hvis baby IKKE sætter sig fast, hvordan fødslen så forløber? Er det så ligeså "nemt" at føde som hvis ikke baby sidder fast?

Håber nogen kan hjælpe, det er bare lidt tanker jeg har, og der er så længe til jeg skal til jm, så kan jeg jo ligeså godt spørge herinde

Jeg er ret sikker på, at Aya satte sig fast omkring uge 36 

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

RikkeThygesen skriver:

Hejsa!

Så længe hun ligger med hovedet ned af sker der ikke noget. Du skal bare ligge dig ned hvis vandet går så navlesnoren ikke kommer i klemme.

Min prut lagde sig fast i uge 34

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Både Silas og han lillebror havde stod med hovedet nedad til jm-besøg i uge 29 og har sat sig fast med hovedet til jm-besøg i uge 35

Men det er forskelligt... Nogle børn vender sig og sætter sig fast lige inden fødslen, andre lang tid før

Silas er født 39+6

Og nu må vi se hvornår lillebror melder hans ankomst

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

Baby2påvej skriver:

Så længe hun ligger med hovedet ned af sker der ikke noget. Du skal bare ligge dig ned hvis vandet går så navlesnoren ikke kommer i klemme.

Min prut lagde sig fast i uge 34

Han*

Altså hvis ikke han sætter sig fast skal jeg ned og ligge? Jesus altså.. Men der er jo også tid endnu til det

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Både Silas og han lillebror havde stod med hovedet nedad til jm-besøg i uge 29 og har sat sig fast med hovedet til jm-besøg i uge 35

Men det er forskelligt... Nogle børn vender sig og sætter sig fast lige inden fødslen, andre lang tid før

Altså han ligger md hovedet nedad, og det har han vidst gjort hele tiden, så der er ikke nogen ko på isen der

Men jeg tænker også, er det mon alle der mærker det ubehageligt, når de sætter sig fast?

Jeg har dagligt lette smerter i bæknet når jeg har været ude at gå f.eks. eller har lavet noget herhjemme..

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

RikkeThygesen skriver:

Altså han ligger md hovedet nedad, og det har han vidst gjort hele tiden, så der er ikke nogen ko på isen der

Men jeg tænker også, er det mon alle der mærker det ubehageligt, når de sætter sig fast?

Jeg har dagligt lette smerter i bæknet når jeg har været ude at gå f.eks. eller har lavet noget herhjemme..

Altså siden lillebror har sat sig fast har jeg mærket at det trækker nedad i bækkenet... Jeg kan ikke huske om det var sådan med Silas, men det mener jeg bestemt også at det gjorde efter han satte sig fast

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

RikkeThygesen skriver:

Han*

Altså hvis ikke han sætter sig fast skal jeg ned og ligge? Jesus altså.. Men der er jo også tid endnu til det

Åh sorry!!

Men ja, vandet kan lave et undertryk der gør at navlesnoren ryger ned mellem hovedet og udgangen, og det dur ikke, så får baby ikke ilt, derfor må du ligge dig ned og ringe efter en ambulance. Men mon ikke han når det, ellers skulle din Jm gerne fortælle dig disse ting.

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Altså siden lillebror har sat sig fast har jeg mærket at det trækker nedad i bækkenet... Jeg kan ikke huske om det var sådan med Silas, men det mener jeg bestemt også at det gjorde efter han satte sig fast

Så det behøver ikke gøre sådan ONDT som nogen beskriver det?

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

RikkeThygesen skriver:

Så det behøver ikke gøre sådan ONDT som nogen beskriver det?

Jeg har ikke oplevet at det gjorde ondt, bare at det begynder at trække nedad når jeg står op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.