lige et spørgsmål til jer der HAR født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Både Silas og han lillebror havde stod med hovedet nedad til jm-besøg i uge 29 og har sat sig fast med hovedet til jm-besøg i uge 35

Men det er forskelligt... Nogle børn vender sig og sætter sig fast lige inden fødslen, andre lang tid før

Silas er født 39+6

Og nu må vi se hvornår lillebror melder hans ankomst

Han kommer efter min pige er født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

AnthonsMor

Baby2påvej skriver:

Åh sorry!!

Men ja, vandet kan lave et undertryk der gør at navlesnoren ryger ned mellem hovedet og udgangen, og det dur ikke, så får baby ikke ilt, derfor må du ligge dig ned og ringe efter en ambulance. Men mon ikke han når det, ellers skulle din Jm gerne fortælle dig disse ting.

Der er jo i hvert fald rigelig tid til at gøre det kan man sige

Ellers må jeg spørge hende igen når jeg kommer derned i næste måned

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Han kommer efter min pige er født

Hvornår har du termin?

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Jeg har ikke oplevet at det gjorde ondt, bare at det begynder at trække nedad når jeg står op

Ja okay

Men tak for svarene, det var dejligt med lidt ny viden!

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

RikkeThygesen skriver:

Ja okay

Men tak for svarene, det var dejligt med lidt ny viden!

Så lidt så lidt

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Hvornår har du termin?

27/1

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

27/1

Uha... Jamen vi kan da lave et lille kapløb

Tror dog ikke jeg føder før tid, meeen man ved jo aldrig det er jo kun lidt over en uge jeg skal slå dig med hvis du føder til termin og jeg lidt før

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Uha... Jamen vi kan da lave et lille kapløb

Tror dog ikke jeg føder før tid, meeen man ved jo aldrig det er jo kun lidt over en uge jeg skal slå dig med hvis du føder til termin og jeg lidt før

Fnis, havde egentlig bestilt hende til den 02.02.2013 men gider ikke de der plukveer og murren mere og maveskind der KLØØØØR, så hun må godt komme nu

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Fnis, havde egentlig bestilt hende til den 02.02.2013 men gider ikke de der plukveer og murren mere og maveskind der KLØØØØR, så hun må godt komme nu

Hehe... Kender det godt... Synes godt nok også de der plukkeveer er trættende, for man bliver sådan helt " Uuuh, er det nuuu?" Og så går de bare i sig selv igen  Hehe

Jeg ved ikke lige hvad der er sket med min mave de sidste par dage, men jeg oplever ikke rigtig den der strækken i huden mere og så er det som om den er blevet mindre... Tænker måske den er sunket og det er derfor... ( ? )

Men så krydser jeg da fingre for at der snart sker noget hos dig..

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Hehe... Kender det godt... Synes godt nok også de der plukkeveer er trættende, for man bliver sådan helt " Uuuh, er det nuuu?" Og så går de bare i sig selv igen  Hehe

Jeg ved ikke lige hvad der er sket med min mave de sidste par dage, men jeg oplever ikke rigtig den der strækken i huden mere og så er det som om den er blevet mindre... Tænker måske den er sunket og det er derfor... ( ? )

Men så krydser jeg da fingre for at der snart sker noget hos dig..

Synes godt nok det har taget til med at klør, arg blir sku sindsyg haha. Men føler slet ikke jeg er der hvor der er optræk til noget, så det er bare endnu mere træls med de smerter hver aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.