Er jeg for pyllert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er bekrymret fordig jeg er bangefor der er noget galt.. 

Jeg er andengang gravid, og sidst fik jeg næsten daglige tæsk indfra.. Så jeg kan mærke en væsenlig forskel på aktiviteten.. 

Med 3 graviditeter bag mig kan jeg sige, at det SAGTENS kan være forskelligt fra graviditet til graviditet, hvor meget/hårdt man mærker babyen, mine har været vidt forskellige.

Du skal naturligvis ikke gå og være nervøs og usikker, så tag fat i din jordemoder og få en snak med hende, få lyttet hjertelyd - og hvis det ikke er nok, så må du selv betale for en skanning for at få vished for, at det hele foregår i dit hoved, og at alt er, som det skal være.

Håber, at du finder ro 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

blomst84

Stort Til dig, det er ikke rart at være bekymret... Men tror ikke du kan forlange en scanning med mindre der er noget galt, med hjertelyd eller vægten hvis det kan give sig ro, hvorfor bestiller du så ikke en privatscanning ? Så du kan se at din baby trives? 

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er idag i uge 29 og jeg mærker meget lidt liv.. De sidste uger er gået mere og mere ned af bakke synes jeg.. 

Jeg skal til jm på fredag og har tænkt mig at forlange en scanning for at se om alt er som det skal være? kan jeg godt det eller vil det være forkert? Jeg ved ikke om jeg er alt for pyllert, men er bare bange for at der måske er noget galt med min lille baby.. Jeg går hver dag og er bange og bekrymret... 

Pladsen bliver mindre og mindre hver dag der går, og jeg tror også det var nogenlunde da jeg var i uge 28-29 stykker, hvor vores bette mand stoppede med at sparke og gik over i de der mase og tumlebevægelser.. De første par dage tænkte jeg også det var da underligt, men der var slet ingenting galt

Så prøv at sætte dig i sofaen med et stort glas KOOOOOLDT vand og et par stykker slik eller andet SØDT, også ind med det, og læn dig tilbage.. Også tænk kun på hvad der sker nede i maven, så skal du se løjer

Anmeld

16. januar 2013

Stjerneskud

Hvis du virkelig er bekymret for at der er noget galt, hvorfor ringer du så ikke med det samme? Der kan godt være længe til fredag når man er bange for at der er noget galt

Anmeld

16. januar 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg er bekrymret fordig jeg er bangefor der er noget galt.. 

Jeg er andengang gravid, og sidst fik jeg næsten daglige tæsk indfra.. Så jeg kan mærke en væsenlig forskel på aktiviteten.. 

Hmmm, det er da synd for dig, du skal have det sådan.

Men hav in mente, at en skanning ikke nødvendigvis kan gøre dig tryggere. Der ser du selvfølgelig baby, der sikkert trives fint, men det udelukker jo dybest set ikke, at der stadig kan være noget at bekymre sig om..

Har du været til gennemskanning omkring uge 20? Var alt vel?

Tænker, at hvis der skulle være noget i vejen, som ikke umiddelbart kan opdages ved et jordemodertjek, så skal der en meget grundig gennemskannig til.  Ikke bare sådan en "nem" tryghedsskanning..

Så tænk over, om der overhovedet er noget, der kan få din følelse til at gå væk? Se om du ikke kan tage kontrol over bekymringerne. 

Men jeg synes, som sagtl, du skal indvie din JM i alt det her.

Anmeld

16. januar 2013

Annette A

Jeg var inde på sygehuset i uge 28 i min sidste graviditet og der sagde jordemoderen at det ofte var deromkring at mange kvinder kom ind fordi de mærkede mindre liv. Noget med anderledes pladsforhold. Jeg blev mødt med at det er bedre at tjekke en gang for meget end for lidt og selvom jeg ikke blev sannet kørte de en strimmel og lyttede til baby for at sikre sig alt var vel. Man skal ikke gå og bekymre sig, det gavner hverken dig eller baby. Håber alt er vel med den lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.