Chance for at få tvillinger på Øko-måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Majbrit P

Alexander&Lærke skriver:

vi har også et par venner som har fået tvillinger på alm vis, uden der er tvillinger i nærmeset familie. Det er tveægget drenge. 

Gjorde de noget for at det blev tvillinger? ved du hvad de spiste eller lavede til hverdag da babyerne blev undfanget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Majbrit P

Den lykkelige skriver:

Jeg kender 2 som har uden der var tvillinger i familien..

Gjorde de noget specielt? spiser de eller lavede de noget specielt=

Anmeld

15. januar 2013

Majbrit P

Majeha skriver:

Vi ventede "øko"tvillinger. Har ingen tvillinger på min side af familien. Desværre mistede vi vores piger, men ved nu, at sandsynligheden er der. 

Gjorde du noget specielt? Hvad spiste du/lavede du til hverdag? og hvilken stilling blev de undfanget i? (hvis dete r ok at spørger) vil så gerne have tvillinger

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Three little steps skriver:

Gjorde de noget specielt? spiser de eller lavede de noget specielt=

Ha ha nej  De havde bare sex som ville de have en  meeeen der var to.. 

Anmeld

15. januar 2013

Majbrit P

Den lykkelige skriver:

Ha ha nej  De havde bare sex som ville de have en  meeeen der var to.. 

Åh.. hvor heldigt!!!  håber lidt på at få at vide hvad folk gjorde, måske noget soecielt, så jeg kan forsøge

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Åh.. hvor heldigt!!!  håber lidt på at få at vide hvad folk gjorde, måske noget soecielt, så jeg kan forsøge

Hi hi intet specielt her.. for de ville begge kun have en og var vildt chokkeret, så ikke noget de arbejdede på... 

Anmeld

15. januar 2013

Miss Church

åh hvor er du heldig! det er jo som at vinde i lotto.

Noget specielt du gjorde? hvordan levede du/spiste du osv, da de blev undfanget? 

Hehe ja når man lige kommer sig over chokket Så er det som at vinde i lotto. 

Jeg gjorde ikke noget. Jeg levede bare som jeg altid har gjort. Sundt og varieret og med en masse slik i weekenden  Men det er tveæggede tvillinger, så jeg må jo have haft ægløsning to gange af en eller anden grund

Jeg har hørt om nogle som mener at specielle stillinger har en effekt på om man får tvillinger. Meeen den tror jeg altså ikke helt på 

Anmeld

15. januar 2013

Majbrit P

Den lykkelige skriver:

Hi hi intet specielt her.. for de ville begge kun have en og var vildt chokkeret, så ikke noget de arbejdede på... 

nå okay tak for svar!

Anmeld

15. januar 2013

Majbrit P

Miss Church skriver:

Hehe ja når man lige kommer sig over chokket Så er det som at vinde i lotto. 

Jeg gjorde ikke noget. Jeg levede bare som jeg altid har gjort. Sundt og varieret og med en masse slik i weekenden  Men det er tveæggede tvillinger, så jeg må jo have haft ægløsning to gange af en eller anden grund

Jeg har hørt om nogle som mener at specielle stillinger har en effekt på om man får tvillinger. Meeen den tror jeg altså ikke helt på 

ville gerne vide de stillinger ..

Åh hvor snyd, så det er faktisk det man skal? have 2xÆL før befrugtning? 

Anmeld

15. januar 2013

Miss Church

ville gerne vide de stillinger ..

Åh hvor snyd, så det er faktisk det man skal? have 2xÆL før befrugtning? 

Jeg kender dem ikke Eller så ved jeg hvert fald ikke at jeg kender dem  Måske kan de googles. 

Ja altså hvis det er tveæggede, skal der to ægløninger til. Hvis det er enægget, er det jo faktisk en fejl der sker i delingen, så der kommer to babyer  

Jeg har faktisk læst et sted, at hver 8. graviditet starter som tvillinger, men at den ene tvilling går til så hurtigt, at man aldrig opdager at der har været to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.