ligamentssmerter hvor meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Det var så lidt:-) Og du skal ikke være bange hvis det gør mere ondt til tider, det gør mine også :-)

Okay mange tak det beroliger lidt

når man har mistet før bliver mange så pokkers bange bare det mindste synes jeg  men det skal gå godt denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

hejsa jeg er anden gangs gravid men mistede halvvejs i første graviditet.. er idag 7+2 og har hele morgenen haft ligamentsniv og stik.. er det normalt ? kan ikke huske jeg havde det så meget første gang ??

Hvor meget mærker i til ligamentsniv ? var det mere anden gang end første graviditet ?

AnOnyM

Jeg er første gangs gravid og jeg havde RIGTIG tit ligamentsmerter i starten af min graviditet, de kom allerede et par dage efter udeblevet mens og fortsatte så til omkring NF tid, sådan lidt on off og nogle gange værre end andre, nogle gange bare et enkelt lille stik og andre gange "længere" smerteperioder.. Aldrig noget der gjorde ondt, men det var da ikke rart..

I dag sidder jeg med stor mave og en skøn dreng der tumler rundt indeni

Anmeld

15. januar 2013

frk1991

Anonym skriver:

Okay mange tak det beroliger lidt

når man har mistet før bliver mange så pokkers bange bare det mindste synes jeg  men det skal gå godt denne gang

Krydser alt jeg har

Håber også min graviditet går som planlagt

Anmeld

15. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

hejsa jeg er anden gangs gravid men mistede halvvejs i første graviditet.. er idag 7+2 og har hele morgenen haft ligamentsniv og stik.. er det normalt ? kan ikke huske jeg havde det så meget første gang ??

Hvor meget mærker i til ligamentsniv ? var det mere anden gang end første graviditet ?

AnOnyM

Da jeg var gravid med min datter havde jeg en del ligamentsmerter fordi det hele giver sig i understellet. Jeg kan huske det tog af ved 8. uge. Det var ikke fordi det gjorde decideret ondt, men kunne godt være ubehageligt 

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Jeg er første gangs gravid og jeg havde RIGTIG tit ligamentsmerter i starten af min graviditet, de kom allerede et par dage efter udeblevet mens og fortsatte så til omkring NF tid, sådan lidt on off og nogle gange værre end andre, nogle gange bare et enkelt lille stik og andre gange "længere" smerteperioder.. Aldrig noget der gjorde ondt, men det var da ikke rart..

I dag sidder jeg med stor mave og en skøn dreng der tumler rundt indeni

Tak for svaret det lyder meget som det jeg oplever så det beroliger

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Da jeg var gravid med min datter havde jeg en del ligamentsmerter fordi det hele giver sig i understellet. Jeg kan huske det tog af ved 8. uge. Det var ikke fordi det gjorde decideret ondt, men kunne godt være ubehageligt 

Okay det lyder også som det jeg oplever så det er nok meget godt tak for svaret

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Krydser alt jeg har

Håber også min graviditet går som planlagt

Taaak Håber også det kommer til at godt jer godt hele vejen 

Anmeld

15. januar 2013

frk1991

Anonym skriver:

Taaak Håber også det kommer til at godt jer godt hele vejen 

Anmeld

15. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak for svaret det lyder meget som det jeg oplever så det beroliger

Det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.