ligamentssmerter hvor meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

hejsa jeg er anden gangs gravid men mistede halvvejs i første graviditet.. er idag 7+2 og har hele morgenen haft ligamentsniv og stik.. er det normalt ? kan ikke huske jeg havde det så meget første gang ??

Hvor meget mærker i til ligamentsniv ? var det mere anden gang end første graviditet ?

AnOnyM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

MissMona

Anonym skriver:

hejsa jeg er anden gangs gravid men mistede halvvejs i første graviditet.. er idag 7+2 og har hele morgenen haft ligamentsniv og stik.. er det normalt ? kan ikke huske jeg havde det så meget første gang ??

Hvor meget mærker i til ligamentsniv ? var det mere anden gang end første graviditet ?

AnOnyM

Jeg er førstegangs gravid.

Jeg har haft ligamentsmerter on and off. De startede da jeg var 4+5 ca og nogle dage var det meget og andre dage en lille smule. Det varede frem til 12+0 ca. Derefter er det kommet lidt i perioder. Nogle gange en hel dag andre gange et par enkelte stik i løbet af en dag. Det er som om der kommer lidt flere dage i træk, sådan i perioder som om at - nu vokser det hele, og så står det stille igen lidt.

Jeg tror det er helt normalt!

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Jeg er førstegangs gravid.

Jeg har haft ligamentsmerter on and off. De startede da jeg var 4+5 ca og nogle dage var det meget og andre dage en lille smule. Det varede frem til 12+0 ca. Derefter er det kommet lidt i perioder. Nogle gange en hel dag andre gange et par enkelte stik i løbet af en dag. Det er som om der kommer lidt flere dage i træk, sådan i perioder som om at - nu vokser det hele, og så står det stille igen lidt.

Jeg tror det er helt normalt!

tusind tak for svaret jeg synes også det kommer meget i perioder.. sådan t jeg har det i 2-3 dage og så er det lidt stille igen

havde det også meget i går og så her til morgen.. nu er det stilnet en lille smule af igen

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Jeg har mærket det meget da jeg var 3+ og 4+, men nu mærker jeg nærmest ingenting. Prøver at overbevise mig selv om at det er meget normalt

Anmeld

15. januar 2013

banana3

Mit startede her da jeg var 11 fulde uger henne, jeg har nogen dage bare SÅ ondt, en dag tænkte jeg at det simpelthen ikke ku passe det måtte gøre så ondt, men lægen tjekkede mig, og alt var perfekt!

Anmeld

15. januar 2013

frk1991

Jeg er begyndt at få dem ofte nu. Er 4+5, men jeg får dem mest om aftenen, men det stikker en gang i melllem om dagen jeg har også været bange, (er første gangs) men af hvad jeg kan læse mig til er det helt normalt  

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg har mærket det meget da jeg var 3+ og 4+, men nu mærker jeg nærmest ingenting. Prøver at overbevise mig selv om at det er meget normalt

tusind tak for dit svar ja det er nok meget normalt at det er sådan lidt op og ned

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Mit startede her da jeg var 11 fulde uger henne, jeg har nogen dage bare SÅ ondt, en dag tænkte jeg at det simpelthen ikke ku passe det måtte gøre så ondt, men lægen tjekkede mig, og alt var perfekt!

okay tak for dit svar jeg synes dog ikke jeg har sådan ondt ondt eller hvad man skal kalde det.. nok nærmere bare stik og niv som er "ubehageligt" men ikke noget der gør ondt som sådan.. så det er nok meget normalt

synes dog ikke jeg mærkede det så meget i første graviditet, men det kan måske være at det er fordi det vokser hurtigere nu som man jo siger at det gør i nr 2 graviditet

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Jeg er begyndt at få dem ofte nu. Er 4+5, men jeg får dem mest om aftenen, men det stikker en gang i melllem om dagen jeg har også været bange, (er første gangs) men af hvad jeg kan læse mig til er det helt normalt  

okay tak for svaret det lyder godt. så er det nok meget normalt

Anmeld

15. januar 2013

frk1991

Anonym skriver:

okay tak for svaret det lyder godt. så er det nok meget normalt

Det var så lidt:-) Og du skal ikke være bange hvis det gør mere ondt til tider, det gør mine også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.