Bløder når jeg tørrer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

pcoramt

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Lilje82

Håber alt er ok for dig.

Anmeld

15. januar 2013

Kay

uhhh hvordan mon det er gået...

Anmeld

15. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nej jeg skal derind her kl 11 ..

Nåååå.. Jeg troede jo det var igår aftes jo!

Anmeld

15. januar 2013

Annette A

Jeg blødte lidt mørkt blod i min sidste graviditet i første trimester og mellem 2-3 uger derefter kom der brunligt blod. jordemoderen sagde til mig at det var rester fra den første blødning. Ligesom når en menstration starter med brunt blod så er det rester fra forrige mensblødning, så tænker det bare er blod fra den forrige blødning du havde efter samleje. Håber det bedste for dig..

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg var til scanning i dag , og der var intet foster . De regnede med det var gået til i uge 6-8 . Så skal have en udskrabning i morgen ..
Jeg har den som fint med det , også fordi der jo ikke har været noget barn i så tidlig en uge .. Men tak for opmærksomheden alle sammen!!!

Anmeld

15. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg var til scanning i dag , og der var intet foster . De regnede med det var gået til i uge 6-8 . Så skal have en udskrabning i morgen ..
Jeg har den som fint med det , også fordi der jo ikke har været noget barn i så tidlig en uge .. Men tak for opmærksomheden alle sammen!!!

Det er jeg ked af at høre..

Men godt, at du selv har det ok med det, det er jo det vigtigste..

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Anmeld

15. januar 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Det gør mig at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.