Bløder når jeg tørrer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.924 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 10 +1 og blødte lidt da jeg tørrede mig efter toilet. Det er brunligt og ikke ret meget .
Har ikke ondt eller noget ..

Men vil rigtig gerne ringe til lægen men så skal jeg ringe til vagtlægen .. Om det kan vente til i morgen??
Jeg blødte lidt for 2 uger siden efter samleje , hvor alt var som det skulle være ?

Iiih hvor bliver jeg nervøs !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

B&J

husk nu din krop arbejder og jeg små blødte også lidt da jeg var gravid og især efter jeg havde sex med min kæreste

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

husk nu din krop arbejder og jeg små blødte også lidt da jeg var gravid og især efter jeg havde sex med min kæreste

Det er jo to uger siden jeg blødte lidt efter sex , og nu i dag bløder jeg igen og det er ikke efter sex .. Har ikke overanstrengt mig eller noget ..

Det er mørkt blød, og jeg bliver bare så nervøs for om alt er iorden ..

Anmeld

14. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er jo to uger siden jeg blødte lidt efter sex , og nu i dag bløder jeg igen og det er ikke efter sex .. Har ikke overanstrengt mig eller noget ..

Det er mørkt blød, og jeg bliver bare så nervøs for om alt er iorden ..

jamen hvis det kun er lidt er der ingen ting men hvis du er nervøs så ring så får du jo ro

vi varede også over flere gange ikke på samme dag eller dagen efter

Anmeld

14. januar 2013

AnthonsMor

Hos nogle skal der bare ikke ret meget til før et blodkar brister, når man er gravid, og hvis det kun lige kommer når du tørrer dig efter du har tisset, så tror jeg nu alt er som det skal være

Ringer du til vagtlægen griner de garanteret af dig, de er så stride til at være "ligeglade" sådan et sted synes jeg, når det handler om gravide

Men jeg tror ikke du skal være bekymret hvis det bare er en lille bitte smule, og især ikke når det er mørkt, for så er det nok ikke frisk

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Hos nogle skal der bare ikke ret meget til før et blodkar brister, når man er gravid, og hvis det kun lige kommer når du tørrer dig efter du har tisset, så tror jeg nu alt er som det skal være

Ringer du til vagtlægen griner de garanteret af dig, de er så stride til at være "ligeglade" sådan et sted synes jeg, når det handler om gravide

Men jeg tror ikke du skal være bekymret hvis det bare er en lille bitte smule, og især ikke når det er mørkt, for så er det nok ikke frisk

Der er kommet mere og nu gør det også ondt i maven
Jeg er taget til vagtlægen og så må de se hvad der er i vejen!
Og hvis de griner af mig så går jeg da helt amok!

Anmeld

14. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg håber du får en god oplevelse derinde, har hørt om så mange "nygravide" der bare er blevet grinet op i hovedet og har fået af vide "Ja hvis det er en abort, så er det jo bare sådan det er"..

Håber ikke der er noget galt!

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Jeg håber du får en god oplevelse derinde, har hørt om så mange "nygravide" der bare er blevet grinet op i hovedet og har fået af vide "Ja hvis det er en abort, så er det jo bare sådan det er"..

Håber ikke der er noget galt!

Nej kan slet ikke klare st tænke på det hvis det er ! puha

Anmeld

14. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nej kan slet ikke klare st tænke på det hvis det er ! puha

Hvordan ondt har du? Stikker og niver det lidt, eller gør det sådan VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG krampende ondt?

Anmeld

14. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg var 5+1 da jeg begyndte at bløde, de tog mig ind, scannede mig og tog blodprøver.

Så bestemt ikke alle steder de er ligeglade. Håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.