kan babyen i maven være for aktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Miin'Baby'Mus

SRP skriver:

Har et lidt mærkeligt spørgsmål. Kom til at tænke på om babyen i maven kan være for aktiv? Jeg er 29+6 og mærker rigtig meget liv - ja faktisk bemærker jeg det nærmest hele tiden, hvilket jo er skønt, men tænker på om det kan blive for meget og være et dårligt tegn? Mange steder står der man begynder at mærke mindre liv nu og at barnet sover 90% af tiden..

Er der andre som har meget aktive børn i maven?

Jeg er i uge 38 og føler at hun er mere aktiv end nogensinde (selvom hun efterhånden burde fylde så meget at hun ikke kan bevæge sig helt vildt). Jeg tror i hvert fald ikke at jeg får en sove-baby, tværtimod 

Og vi har allerede sagt (for sjov) at hun skal gå til karate så hun kan komme af med al den krudt 

Jordemoderen er altid overrasket over hvor aktiv hun er, og det siger hun da ikke noget til   Så nej, tror bestemt ikke du skal tage det som en negativ ting hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

FrkZier

SRP skriver:

Har et lidt mærkeligt spørgsmål. Kom til at tænke på om babyen i maven kan være for aktiv? Jeg er 29+6 og mærker rigtig meget liv - ja faktisk bemærker jeg det nærmest hele tiden, hvilket jo er skønt, men tænker på om det kan blive for meget og være et dårligt tegn? Mange steder står der man begynder at mærke mindre liv nu og at barnet sover 90% af tiden..

Er der andre som har meget aktive børn i maven?

Jeg er 24+6 og jeg mærker liv HELE tiden, i starten var jeg lidt i tvivl om han godt var klar over det er meningen han skal sove 90% af tiden men nu bilder jeg bare mig selv ind at han bevæger sig mens hans sover

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

ciepige skriver:

Ja, det gør jeg dælme også
Hun er 1 måned på billedet (og en dag! )
Lige nu ligger hun også bare og snorkbobler, elsker simpelthen den fred der er over et sovende barn, altså!

Årh det så dejligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.