kan babyen i maven være for aktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.609 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

SRP

Har et lidt mærkeligt spørgsmål. Kom til at tænke på om babyen i maven kan være for aktiv? Jeg er 29+6 og mærker rigtig meget liv - ja faktisk bemærker jeg det nærmest hele tiden, hvilket jo er skønt, men tænker på om det kan blive for meget og være et dårligt tegn? Mange steder står der man begynder at mærke mindre liv nu og at barnet sover 90% af tiden..

Er der andre som har meget aktive børn i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

karinaterese

kan det ikke bare være fordi den måske bevæger sig når den sover måske drømmer den

Anmeld

14. januar 2013

FogL

SRP skriver:

Har et lidt mærkeligt spørgsmål. Kom til at tænke på om babyen i maven kan være for aktiv? Jeg er 29+6 og mærker rigtig meget liv - ja faktisk bemærker jeg det nærmest hele tiden, hvilket jo er skønt, men tænker på om det kan blive for meget og være et dårligt tegn? Mange steder står der man begynder at mærke mindre liv nu og at barnet sover 90% af tiden..

Freyja var også at mærke hele tiden, da hun først begyndte. Så det som et godt tegn. Var ikke generet af det, det var bare tumlen og en smule spark

Anmeld

14. januar 2013

Clisolka

SRP skriver:

Uha jeg rendte rundt med DKs næste kvindelige fodboldspiller i maven da jeg var gravid med Isabella. Den dag i dag har hun stadig krudt i numsen 

Anmeld

15. januar 2013

SRP

Tak for jeres svar det ville måske være mærkeligt hvis det var en dårlig ting med dnagende bevægelser, men ja man tænker jo på alt

Anmeld

15. januar 2013

LMX

SRP skriver:

Jeg har også en MEGET aktiv pige i maven. Så aktiv at jeg på et tidspunkt var ikke på at hun ikke var normal

Så jeg spurgte da jeg var til kontrol på OUH og der fik jeg at vide at det kun er et sundhedstegn når baby i maven er meget aktiv.

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

ciepige skriver:

Freyja var også at mærke hele tiden, da hun først begyndte. Så det som et godt tegn. Var ikke generet af det, det var bare tumlen og en smule spark

Er ikke lige noget der gavner debatten..  Men ej altså et mega sødt profil billed, hvor er hun bare SÅ CUTE!!!! 

Anmeld

15. januar 2013

FogL

Den lykkelige skriver:

Er ikke lige noget der gavner debatten..  Men ej altså et mega sødt profil billed, hvor er hun bare SÅ CUTE!!!! 

Hehe tak.. Utroligt at tænke på, at det er 10 måneder siden jeg tog det billede! Puhada.

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Hehe tak.. Utroligt at tænke på, at det er 10 måneder siden jeg tog det billede! Puhada.

Ja tiden går!  Hvor gammel er hun på billedet? 
Men hvor ser hun skøn ud..  sådan en nuser en kan man bare sidde og kigge på i evigheder og føle sig lykkelig over.. sådan har jeg det i hvert fald med min datter 

Anmeld

15. januar 2013

FogL

Den lykkelige skriver:

Ja tiden går!  Hvor gammel er hun på billedet? 
Men hvor ser hun skøn ud..  sådan en nuser en kan man bare sidde og kigge på i evigheder og føle sig lykkelig over.. sådan har jeg det i hvert fald med min datter 

Ja, det gør jeg dælme også
Hun er 1 måned på billedet (og en dag! )
Lige nu ligger hun også bare og snorkbobler, elsker simpelthen den fred der er over et sovende barn, altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.