Er det tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Muhmi

Jahhhh.. Mange, men næsten mere i skridtet!!! Og asen og masen både i skridtet og bagdelen - AV

Der sendes hermed MASSER af vestøv i din retning!!!

Ja det er mega ømt når de falder helt ned og presser godt på....

Tror altså sagtens du kunne gå i fødsel snart... Har du minutter og varighed på dine veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja det er mega ømt når de falder helt ned og presser godt på....

Tror altså sagtens du kunne gå i fødsel snart... Har du minutter og varighed på dine veer?

Tror ikke at jeg har veer - bare massive plukveer. Det gør ikke som sådan ondt, men hele maven spænder op og det strækker i huden

Men nu har der faktisk været lidt ro på de sidste 15-20 minutter..

Har du rigtige veer?

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Tror ikke at jeg har veer - bare massive plukveer. Det gør ikke som sådan ondt, men hele maven spænder op og det strækker i huden

Men nu har der faktisk været lidt ro på de sidste 15-20 minutter..

Har du rigtige veer?

Nopes... Kun plukkeveer, men det havde jeg også to dage før jeg fødte Silas... Men de her tiltager i styrke og kommer oftere og oftere, men stadig ikke noget der ikke er til at holde ud...

Det spænder også helt vildt i maven og skindet på mig når jeg får dem, men de varer kun 20-45 sekunder og kommer alt imellem 5 til 15 minutter imellem

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nopes... Kun plukkeveer, men det havde jeg også to dage før jeg fødte Silas... Men de her tiltager i styrke og kommer oftere og oftere, men stadig ikke noget der ikke er til at holde ud...

Det spænder også helt vildt i maven og skindet på mig når jeg får dem, men de varer kun 20-45 sekunder og kommer alt imellem 5 til 15 minutter imellem

Ej hvor SPÆNDENDE!!! Der er nu startet en intern kamp om, hvem af os der føder først

For søren jeg kan mærke de plukveer nu og når baby bevæger sig derinde gør der ONDT både i maven og skridtet

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Ej hvor SPÆNDENDE!!! Der er nu startet en intern kamp om, hvem af os der føder først

For søren jeg kan mærke de plukveer nu og når baby bevæger sig derinde gør der ONDT både i maven og skridtet

Hehe... Tænker at mine går i sig selv igen, jeg har jo stadig 3 uger til termin

Det gør nemlig mega ondt og især fordi de er begyndt at være så mega stærke de små

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hehe... Tænker at mine går i sig selv igen, jeg har jo stadig 3 uger til termin

Det gør nemlig mega ondt og især fordi de er begyndt at være så mega stæker de små

Ej så må det da kun være fair, hvis jeg føder først

Men jeg 'er for dig alligevel

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ej så må det da kun være fair, hvis jeg føder først

Men jeg 'er for dig alligevel

DET synes jeg også... Dem der er tættest på terminen eller har overskredet den må gerne komme forest i rækken

Hihihi, tak og i lige måde

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

DET synes jeg også... Dem der er tættest på terminen eller har overskredet den må gerne komme forest i rækken

Hihihi, tak og i lige måde

Ej nu har jeg bare rigtig ondt - sådan rigtige menstrations kramper, men det er der bare hele tiden, uden pause agtigt

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ej nu har jeg bare rigtig ondt - sådan rigtige menstrations kramper, men det er der bare hele tiden, uden pause agtigt

Hmm... Kan du lige få ringet til fødegangen og fortælle dem hvordan det står til... Du skal jo have pauser imellem dem.... Det skal ikke være konstante smerter...

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm... Kan du lige få ringet til fødegangen og fortælle dem hvordan det står til... Du skal jo have pauser imellem dem.... Det skal ikke være konstante smerter...

Men nu stoppede det igen???

Må hellere prøve at tage tid hvis det kommer igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.