Er det tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.918 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej Alle

Vælger lige at være Ano, da jeg syntes at lidt af mine spørgsmål godt kan være lidt pinlige

Min mave har i en times tid eller 2 nu været en stop plukve (det føles i hvertfald sådan), den har været konstant hård og alle babys bevægelser strammer i både maven og huden Jeg har de sidste par dage ikke mærket så meget til baby, men det skal jeg da love for, at jeg gør nu..

Jeg har samtidig følelsen af, at jeg skal på wc (og lave stort), men kan ikke rigtig komme af med det og hver gang baby presser i underlivet (både for og bag) skal jeg prutte Sådan har det været i lang tid nu, men i dag er mine prutter virkelig begyndt at lugte

Faktisk har jeg også sovet godt i nat og det har jeg ikke gjort virkelig længe, og jeg er ret sikker på, at slimproppen er gået både i går og i dag. (Måske den også er gået tidligere i mit forløb, det er jeg ikke sikker på om den er).

Kan dette være tegn på, at jeg måske snart skal føde?

Til information, har jeg for nyligt passeret termin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Muhmi

Hvor langt er du henne?  Og er det første, anden, trejde gang???

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvor langt er du henne?

Ja det var jo ikke en særlig vigtig information

Jeg har for nyligt passeret termin.

Anmeld

13. januar 2013

Mettefpigen

Det kunne da godt lyde sådan :-) min startede med plukveer der blev kraftigere og kraftigere.....

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja det var jo ikke en særlig vigtig information

Jeg har for nyligt passeret termin.

Jamen så skulle det jo nok være et tegn

Det er jo svært at sige Meeen, plukkeveer og pressen nedad i bækkenet er jo ALTID et godt tegn når man er så langt henne

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det kunne da godt lyde sådan :-) min startede med plukveer der blev kraftigere og kraftigere.....

Her der føles det bare som om, at jeg har en laaang plukve

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jamen så skulle det jo nok være et tegn

Det er jo svært at sige Meeen, plukkeveer og pressen nedad i bækkenet er jo ALTID et godt tegn når man er så langt henne

Åhh vil du så ikke sende lidt vestøv i min retning , syntes virkelig jeg trænger til, at få baby ud

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Åhh vil du så ikke sende lidt vestøv i min retning , syntes virkelig jeg trænger til, at få baby ud

Jo for dælen, hvis du sender lidt tilbage i min retning... Sidder selv med plukkeveer der bliver kraftigere og har haft dem hele dagen

Har du haft sådan nogle NIV i underlivet, sådan indefra?? Der hvor din livmoder sidder?

Puuuuuuussssste  Masser af ve-støv

Anmeld

13. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Her der føles det bare som om, at jeg har en laaang plukve

Så er bebsen nok ved at gøre sig klar :-)

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jo for dælen, hvis du sender lidt tilbage i min retning... Sidder selv med plukkeveer der bliver kraftigere og har haft dem hele dagen

Har du haft sådan nogle NIV i underlivet, sådan indefra?? Der hvor din livmoder sidder?

Puuuuuuussssste  Masser af ve-støv

Jahhhh.. Mange, men næsten mere i skridtet!!! Og asen og masen både i skridtet og bagdelen - AV

Der sendes hermed MASSER af vestøv i din retning!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.