Bløde lidt i starten af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Lookingforward

Jeg har endnu heller ikke testet positiv, ifølge terminsberegneren herinde vil jeg være 3+0 idag hvis jeg er gravid, og igår fangede jeg en smule blod på papiret som følge af en del stikken og prikken i underlivet...
Men kan læse mig frem til at det kan være fordi at ægget har sat sig fast, så det kan jo også være derfor hos dig 

for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

SKbaby

come2 skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Men nogle gange er det bedst bare at få klar besked, så kroppen kan "finde sig selv igen"

Ja tror også jeg tester i morgen hvis den stadig ikke er kommet

Anmeld

13. januar 2013

SKbaby

Babytrold123 skriver:

Jeg har endnu heller ikke testet positiv, ifølge terminsberegneren herinde vil jeg være 3+0 idag hvis jeg er gravid, og igår fangede jeg en smule blod på papiret som følge af en del stikken og prikken i underlivet...
Men kan læse mig frem til at det kan være fordi at ægget har sat sig fast, så det kan jo også være derfor hos dig 

for dig!

Ja nu ville jeg jo være lidt længere henne end dig så ved ikke om det er fordi ægget har sat sig fast, men må nok bare prøve at teste i morgen. Krydser også fingre for dig

Anmeld

13. januar 2013

Mettefpigen

Jeg blødte indtil uge 12 uden der var noget galt...

Anmeld

13. januar 2013

Lookingforward

SKbaby skriver:

Ja nu ville jeg jo være lidt længere henne end dig så ved ikke om det er fordi ægget har sat sig fast, men må nok bare prøve at teste i morgen. Krydser også fingre for dig

Hm, ja jeg har ikke så frygteligt meget forstand på det, men da jeg er 3 fulde uger hende idag hvis jeg er gravid, så passer det med min pletblødning... Har du slet ikke oplevet blødning før nu? 

Tak! 

Anmeld

13. januar 2013

SKbaby

Babytrold123 skriver:

Hm, ja jeg har ikke så frygteligt meget forstand på det, men da jeg er 3 fulde uger hende idag hvis jeg er gravid, så passer det med min pletblødning... Har du slet ikke oplevet blødning før nu? 

Tak! 

Nej i den her cyklus har jeg ikke. Begyndte først at bløde for 2 dage siden. I virkeligheden er det nok ingen gang rigtig blod, men bare brunt udflåd

Anmeld

14. januar 2013

bubba

SKbaby skriver:

Er her nogle som har prøvet at bløde lidt i starten af deres graviditet ? Jeg er 4+2 idag, altså på 30. Dagen i min cyklus og har pletblødt de sidste 2 dage. Kan man mon stadig være gravid?

Det prøvede jeg. Hos mig var det mørkt blod hver gang og det kom og gik igennem 3-4 uger.

jeg er idag 26+0 :-)

Anmeld

14. januar 2013

SKbaby

bubba skriver:

Det prøvede jeg. Hos mig var det mørkt blod hver gang og det kom og gik igennem 3-4 uger.

jeg er idag 26+0 :-)

Hvor dejligt, tillykke
Det blev dog ikke til nogen baby i denne omgang, fik min mens i morges.
Vi prøver igen

Anmeld

14. januar 2013

Tulle28

Det gjorde jeg og jeg havde derfor ikke i min vildeste fantasi regnet med at jeg kunne være gravid. Jeg kunne af samme årsag heller ikke få min terminsdato til at passe, for jeg havde jo haft menstruation! Men terminsdatoen passede (gik godt nok 10 dage over). Så jo, det kan godt lade sig gøre!

Anmeld

14. januar 2013

karinaterese

hej det kan sagtens betyde det.. jeg blødte de første 12 uger af min graviditet men det er heldigvis stoppet nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.