Bløde lidt i starten af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

SKbaby

Er her nogle som har prøvet at bløde lidt i starten af deres graviditet ? Jeg er 4+2 idag, altså på 30. Dagen i min cyklus og har pletblødt de sidste 2 dage. Kan man mon stadig være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

come2

SKbaby skriver:

Er her nogle som har prøvet at bløde lidt i starten af deres graviditet ? Jeg er 4+2 idag, altså på 30. Dagen i min cyklus og har pletblødt de sidste 2 dage. Kan man mon stadig være gravid?

Jeg prøvede det.

Det startede med jeg blødte når jeg tørrede mig, hvorefter det slog over i en SA.

Men ikke hos alle det ender sådan.

Jeg læste mig frem til der var en del der blødte omkring mens tidspunkt i starten.

Anmeld

13. januar 2013

4xGreve

Jeg blødte de første 14-15 uger og nogen gange rart meget og idag har jeg en dejlig lille dreng på 11 måneder

Anmeld

13. januar 2013

SKbaby

come2 skriver:

Jeg prøvede det.

Det startede med jeg blødte når jeg tørrede mig, hvorefter det slog over i en SA.

Men ikke hos alle det ender sådan.

Jeg læste mig frem til der var en del der blødte omkring mens tidspunkt i starten.

Tjaa.. Ved jo slet ikke om jeg overhovedet er gravid. Måske jeg bør teste. Er bare bange for at jeg bliver skuffet og at menstruationen kommer lige efter.

Gør mig ondt med SA

Anmeld

13. januar 2013

VIPpigen

Jeg blødte on-off fra 5+ til næsten 12+, og har i dag en datter på 26 måneder.... Jeg kom til ekstra scanninger i 8+ og igen i 11+ fordi de ville sikre sig liv

Anmeld

13. januar 2013

come2

SKbaby skriver:

Tjaa.. Ved jo slet ikke om jeg overhovedet er gravid. Måske jeg bør teste. Er bare bange for at jeg bliver skuffet og at menstruationen kommer lige efter.

Gør mig ondt med SA

Nåååh jeg troede du havde testet positiv

Så ville jeg da først og fremmest teste og så bekymre mig bagefter hvis den er positiv.

Ingen grund til at tage "sorgerne" på forskud

Anmeld

13. januar 2013

SKbaby

VIPpigen skriver:

Jeg blødte on-off fra 5+ til næsten 12+, og har i dag en datter på 26 måneder.... Jeg kom til ekstra scanninger i 8+ og igen i 11+ fordi de ville sikre sig liv

Hold da op? Men det er da heller ikke normalen, at man bløder så meget/ofte. Men dejligt at du fik et sundt og rask barn ud af det.

Ville egentlig bare gerne finde ud af om det er normalt at pletbløde på det tidspunkt hvor man skulle have sin menstruation, men hvor man stadig er gravid.

Anmeld

13. januar 2013

SKbaby

come2 skriver:

Nåååh jeg troede du havde testet positiv

Så ville jeg da først og fremmest teste og så bekymre mig bagefter hvis den er positiv.

Ingen grund til at tage "sorgerne" på forskud

Haha ja men er bare så bange for at få en negativ test og at menstruationen så kommer lige efter.

Anmeld

13. januar 2013

come2

SKbaby skriver:

Haha ja men er bare så bange for at få en negativ test og at menstruationen så kommer lige efter.

Det kan jeg godt forstå.

Men nogle gange er det bedst bare at få klar besked, så kroppen kan "finde sig selv igen"

Anmeld

13. januar 2013

M (:

SKbaby skriver:

Jeg blødte lidt svarende til 3+4 og 11+2. Jeg er nu 28+6 (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.