^^ Hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

ah, så egentlig burde han blive 4 dage endnu, men altså han er jo næsten stor nok nu - hvor det spændende

Ja præcis ikke? Også sådan jeg kan regne det ud... Men ville nu stadig blive monster glad for at se ham nu her, det er jo såååå tæt på at være Go-tid så tænker at de 4 dage nok skal gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Ja jeg kan ikke rigtig regne ud om han ER færdigbagt, eller om det først er når jeg rammer uge 37+0?? Fordi når jeg læser på den her baby-følg-med-i-alt-i-maven-agtig-tingest så står der at babyen er færdigbagt... Men jeg er jo kun 36+2?? MEGA forvirrende

Nårh nej så tror jeg faktisk først at han er det om 5 dage 

Anmeld

12. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Nårh nej så tror jeg faktisk først at han er det om 5 dage 

Ja ikk? Tænkte det nemlig nok

Men altså... Jeg vil ikke gøre noget for at fremskynde det, vil bare sætte en film på og hygge mig... Og så må vi se om det går i sig selv igen

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Ja ikk? Tænkte det nemlig nok

Men altså... Jeg vil ikke gøre noget for at fremskynde det, vil bare sætte en film på og hygge mig... Og så må vi se om det går i sig selv igen

Det lyder som en go ide Nej det kan man jo aldrig vide

Anmeld

12. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Okay... Jamen jeg har også hørt at man skulle få flere plukkeveer anden gang Så må vi jo se om det også passer på mig

Synes faktisk ikke det har været så slemt. Men den sidste uge har jeg dog fået den murren. Det kunne jeg nu godt vente med til hun vil ud

Anmeld

12. januar 2013

Happiness

Hepper på en baby i nat 

Og rigtig god fødsel! (Hvis man altså kan sige sådan )

Anmeld

12. januar 2013

simone_jacobsen

Muhmi skriver:

Ved du hvad, det kan jeg sgu godt forstå du ville blive, for jeg er kun 36+2, så det ville være mega unfair hvis jeg fødte før dig... Ved du hvad, jeg skal nok samle benene Hihiihi

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Nåååh... Det gik i sig selv igår, havde lidt plukkeveer i løbet af natten også... Men i morges var der ingenting, men hele dagen har jeg haft de der niv man får når man kan mærke at livmoderhalsen bliver kortere og modnes... Ikke dermed sagt at det er ved at være tid.. Men har da stærkere plukkeveer nu end jeg havde i går og de kommer sådan med 10-15 minutters mellemrum hehe..

Anmeld

13. januar 2013

HeidiØ

Muhmi skriver:

Nåååh... Det gik i sig selv igår, havde lidt plukkeveer i løbet af natten også... Men i morges var der ingenting, men hele dagen har jeg haft de der niv man får når man kan mærke at livmoderhalsen bliver kortere og modnes... Ikke dermed sagt at det er ved at være tid.. Men har da stærkere plukkeveer nu end jeg havde i går og de kommer sådan med 10-15 minutters mellemrum hehe..

Ja ja du! Pjat! Er rimelig sikker på jeg sagde BIRK d. 7/2 Så vent nu bare ! Haha

Anmeld

13. januar 2013

Mumto3

Muhmi skriver:

Ih hvor spændende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.