Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Uuuh... Murren som begyndende menstruation i mavsen og stille og rolige plukkeveer.... Mon der er er ved at ske noget derinde?
Uuuh... Murren som begyndende menstruation i mavsen og stille og rolige plukkeveer.... Mon der er er ved at ske noget derinde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Tjaaa... Det føles ligesom de plukkeveer jeg havde et par dage inden Silas kom til verdenen... Men det kan jo HURTIGT gå i sig selv igen... Sådan nogle drillenogen Men jeg synes nu det er lidt sjovt at mærke dem igen på den måde Eller, sjovt og sjovt... Men ville bare lige give en "heads up" herinde hihihi
Tjaaa... Det føles ligesom de plukkeveer jeg havde et par dage inden Silas kom til verdenen... Men det kan jo HURTIGT gå i sig selv igen... Sådan nogle drillenogen Men jeg synes nu det er lidt sjovt at mærke dem igen på den måde
Eller, sjovt og sjovt... Men ville bare lige give en "heads up" herinde hihihi
Hehe jeg for at der snart sker noget. Du har jo 1 stk. færdigbagt baby i maven
simone_jacobsen skriver: Ved ikke hvor langt du har igen, men jeg er 40+0 i dag og har betydelige flere, faktisk mange, plukveer og menstruations smerter/kramper i 4 uger nu - og her er der ingen baby..Men jeg for dig - selvom jeg ville blive lidt jaloux hvis du fødte
Ved ikke hvor langt du har igen, men jeg er 40+0 i dag og har betydelige flere, faktisk mange, plukveer og menstruations smerter/kramper i 4 uger nu - og her er der ingen baby..Men jeg for dig - selvom jeg ville blive lidt jaloux hvis du fødte
Ved du hvad, det kan jeg sgu godt forstå du ville blive, for jeg er kun 36+2, så det ville være mega unfair hvis jeg fødte før dig... Ved du hvad, jeg skal nok samle benene Hihiihi
Muhmi skriver: Totalt... Meeen, synes nu godt han kan vente en lille uge endnu med at vise sig Men han skal jo selvfølgelig være mere end velkommen
Totalt... Meeen, synes nu godt han kan vente en lille uge endnu med at vise sig Men han skal jo selvfølgelig være mere end velkommen
du må da efterhånden være 37+ ik?
Uh, bliver helt spændt på dine vegne
Baby2påvej skriver: Sådan har jeg haft det i en uge nu. Går ind i 38+0 i morgen. Satser på over termin igen
Sådan har jeg haft det i en uge nu. Går ind i 38+0 i morgen. Satser på over termin igen
Okay... Jamen jeg har også hørt at man skulle få flere plukkeveer anden gang Så må vi jo se om det også passer på mig
FrkZier skriver: du må da efterhånden være 37+ ik?
Tjooo.. 36+2, så uge 37 men egentlig kun 36... Kan ikke finde rundt i alt det der hehehe
Muhmi skriver: Tjooo.. 36+2, så uge 37 men egentlig kun 36... Kan ikke finde rundt i alt det der hehehe
ah, så egentlig burde han blive 4 dage endnu, men altså han er jo næsten stor nok nu - hvor det spændende
Miss Church skriver: Hehe jeg for at der snart sker noget. Du har jo 1 stk. færdigbagt baby i maven
Ja jeg kan ikke rigtig regne ud om han ER færdigbagt, eller om det først er når jeg rammer uge 37+0?? Fordi når jeg læser på den her baby-følg-med-i-alt-i-maven-agtig-tingest så står der at babyen er færdigbagt... Men jeg er jo kun 36+2?? MEGA forvirrende
Kitkat92 skriver: Uh, bliver helt spændt på dine vegne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128