Jeg synes jo det næsten er lige meget hvilket ord vores datter siger, så er det da sjovt... for mig... haha... men jeg er jo også moren 
Min datter er 19 mdr. Hun snakker og snakker, og der kommer nye ord hele tiden
Nu kan hun sige disse ord (lad mig se om jeg kan huske dem alle
) : mad, bad, far (dar), mor (mar eller mo), mormor, farfar, mere, nej, ja, tak, værsgo, ske, vov-vov, ko, gulerødder
, tis, bananer (naner), ble, fugl, se, pige, bog, Cirkeline (liline), av, hov, varm (varvarm), ost,.. og andre ord også... kan sgu ikke huske dem alle alligevel... men det er da de fleste, og synes de fleste er sjove når hun udtaler dem "forkert", altså "varvarm" eller "naner".... hihi.. så sødt.....
men der var der en situation, faktisk lige idag, hvor vi sidder og ser lidt fjernsyn, og hun står ved siden af og leger lidt.. Hun kigger op på fjernsynet, hvor der er en koreaner, der er ved at blive inteviewet.. Hun peger på ham og siger "daaaaar" (far).. og jeg flækker af grin - ikke fordi koreanere ser sjove ud, men fordi hendes far bare slet ikke ligner en asiat
Han er halv afrikaner, så det er bare slet ikke i den retning overhovedet... haha... men det synes jeg var lidt sjovt....