Lidt råd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

D

Hun har været sådan ligesiden hun begyndte på flaske. Hun drikker ikke mere end 90 ml. Og vi er tit nede på 60 ml. Glæder mig så meget til sp kommer på besøg. Vil gerne starte på grød kan jo være hun bliver mere mæt af det. For hun er også begyndt at sove meget dårligt .... :-( Tror det er fordi hun ikke bliver mæt af 90 ml.

Det lyder meget som tigerspring, da er det meget normalt at de sover skidt og spiser lidt..... Det plejer at vare 1-2 uger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

morethanperfect

Vi er startet på risgrød her , men KUN fordi han ikke bliver mæt af mælk .. Ellers ville jeg altså ikke starte på det ..

Deres maver er ikke klar før de i hvert fald er 4 mdr. og jeg ville helst vente , men det kan vi bare ikke ..

Min søn er 3 en halv mdr. nu .. Og spiser grød 2 gange om dagen . Sommetider kun 1 .. 

Anmeld

13. januar 2013

Mother-love

vi havde mange problemer med at mætte isabella da hun var spæd. (hun spiser dog stadig som en hest hehe)
men jeg havde ikke nok mælk til hende.. mine bryster kunne simpelthen ikke producere så meget mælk på så kort tid.. så hun kom på flaske da hun var 1 mdr. da hun var 2.5 mdr blev vi nødtil at give vælling (råd fra sp) og da hun var 3.5 mdr blev vi nødtil at starte på grød (også råd fra sp)
isabella stoppede også med at få flaske da hun var 7 mdr. Hun blev simpelthen ikke mæt af den og gad den ikke mere.. selvom hun spiste 300ml hehe...

vi døjede utrolig meget med hård mave så det eneste der kunne komme igennem systemet var grønsagsmos og frugtmos.
det var først da hun var 6mdr hun fik grød (havregrød) alt andet grød kunne hendes system selv ikke klare.

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

vi havde mange problemer med at mætte isabella da hun var spæd. (hun spiser dog stadig som en hest hehe)
men jeg havde ikke nok mælk til hende.. mine bryster kunne simpelthen ikke producere så meget mælk på så kort tid.. så hun kom på flaske da hun var 1 mdr. da hun var 2.5 mdr blev vi nødtil at give vælling (råd fra sp) og da hun var 3.5 mdr blev vi nødtil at starte på grød (også råd fra sp)
isabella stoppede også med at få flaske da hun var 7 mdr. Hun blev simpelthen ikke mæt af den og gad den ikke mere.. selvom hun spiste 300ml hehe...

vi døjede utrolig meget med hård mave så det eneste der kunne komme igennem systemet var grønsagsmos og frugtmos.
det var først da hun var 6mdr hun fik grød (havregrød) alt andet grød kunne hendes system selv ikke klare.

Jeg er begyndt på vælling den får hun 2 flasker af.... Men ligeså snart hun får mme gider hun ikke.... Jeg kæmper bare for at få lidt i hendes mave.... Men hun bliver ked af det og det gøre mig ked af det.... Men hun skal jo spise noget for at trives.... Hun er i dag 3 måneder og 17 dage vil gerne begynde at give hende grød så hun bliver mere mæt.... Men sp siger vent 2 uger mere.... De to uger føles som en evighed.... Hun gider simpelthen ikke den flaske....

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Vi er startet på risgrød her , men KUN fordi han ikke bliver mæt af mælk .. Ellers ville jeg altså ikke starte på det ..

Deres maver er ikke klar før de i hvert fald er 4 mdr. og jeg ville helst vente , men det kan vi bare ikke ..

Min søn er 3 en halv mdr. nu .. Og spiser grød 2 gange om dagen . Sommetider kun 1 .. 

Hvilken slags grød giver du din søn?

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Og hvor meget får han?

Anmeld

16. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

ris grød som der står  

han får en skål til middag , og lidt mælk og vand ved siden af

Anmeld

16. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

ris grød som der står  

han får en skål til middag , og lidt mælk og vand ved siden af

Anmeld

16. januar 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg er begyndt på vælling den får hun 2 flasker af.... Men ligeså snart hun får mme gider hun ikke.... Jeg kæmper bare for at få lidt i hendes mave.... Men hun bliver ked af det og det gøre mig ked af det.... Men hun skal jo spise noget for at trives.... Hun er i dag 3 måneder og 17 dage vil gerne begynde at give hende grød så hun bliver mere mæt.... Men sp siger vent 2 uger mere.... De to uger føles som en evighed.... Hun gider simpelthen ikke den flaske....

jeg ville give hende grød/mos alligevel. sp's ord er jo ikke lov. hun skal kun rådgive... og jeg ville give lidt mos da det ikke er ligeså hård ved maven som grød er...

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

jeg ville give hende grød/mos alligevel. sp's ord er jo ikke lov. hun skal kun rådgive... og jeg ville give lidt mos da det ikke er ligeså hård ved maven som grød er...

Hvilken grød anbefaler du? Hvad er mest godt til hende selvom hun ikke er 4 måneder. Ris grød var en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.