Lidt råd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.364 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer :-) Jeg har en datter på 3 måneder og 14 dage.... Hun spiser af flaske.... Men hun spiser meget lidt.... Er der nogle af jer der begyndere på gråd noget før....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Mettefpigen

Hvis hun ellers er glad og er som hun plejer så er der ikk nogen grund til bekymring..... :-)

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Hun er glad og leger og pjatter.... :-) Men spiser lidt.... Vi er helt nede på 60 ml. Og derfor ville jeg hører nogle andre mødre om de har startet på gråd 2 uger før de bliver 4 måneder :-)

Anmeld

11. januar 2013

Mutti2B

Hvad siger sp? Vejer hun det hun skal? Jeg ville ikke begynde på grød før de 4 måneder. Min datter var også ind i en periode hvor hun ikke gad flasken, men det vendte igen.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Hun er 3 måneder og 14 dage og vejer 5740 kg. Sp hun er tilfreds men når jeg samlinger hende med andre babyer ser hun bare så slank og tynd ud :-( og spiser bare mindre og mindre for hverdag :-(

Anmeld

11. januar 2013

JS<3

Hm, man plejer jo typisk at starte før hvis børn ikke bliver mæt? Hun bliver jo ikke mere sulten fordi du servere grød? Prøv putte en smule sukker i modermælkserstatningen, det kan være hun ikke lide det?

HvaD mærke bruger du?

Vi starter på grød om tre uger, der er alberte 4mdr, men det er rådet af SP og læge

Anmeld

11. januar 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hun er 3 måneder og 14 dage og vejer 5740 kg. Sp hun er tilfreds men når jeg samlinger hende med andre babyer ser hun bare så slank og tynd ud :-( og spiser bare mindre og mindre for hverdag :-(

Jeg ville vente... Måske du som mig har et langt tyndt barn!! Min datter vejede ca 5,9kg da hun blev 4 mdr og hun er stadig lang og tynd og trives med det lidt hun spiser..

Hvordan var dine spisevaner som barn?? måske du var ligesådan

Anmeld

11. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Udu skal ikk sammenligne dit barn med andre børn... Alle børn er forskellige....

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Hm, man plejer jo typisk at starte før hvis børn ikke bliver mæt? Hun bliver jo ikke mere sulten fordi du servere grød? Prøv putte en smule sukker i modermælkserstatningen, det kan være hun ikke lide det?

HvaD mærke bruger du?

Vi starter på grød om tre uger, der er alberte 4mdr, men det er rådet af SP og læge

Jeg kommer sukker i også drikker hun 60 ml. Hvis jeg ikke kommer sukker i så drikker hun ingenting. Vi bruger blå Allomin har prøvet nan1 men det gad hun overhovedet ikke drikke. Sp kommer i næste uge så spørg jeg hende. Vil gerne begynde noget før så hun bliver mæt for ved ikke om hun bliver mæt af 60 ml. hver 3 time har prøvet at tilbyde hende hver 2. time men det hjalp heller ikke.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Jeg ville vente... Måske du som mig har et langt tyndt barn!! Min datter vejede ca 5,9kg da hun blev 4 mdr og hun er stadig lang og tynd og trives med det lidt hun spiser..

Hvordan var dine spisevaner som barn?? måske du var ligesådan

Hun er tynd og lang. Jeg og min mand var også små spiser. Men som mor er man altid bekymret. Nogle dage kan hun spise meget hvor jeg bare er så glad og de dage hun spiser lidt er jeg altid trist. Skal siges at hun spiser "meget" meget sjældent. Og vores meget er 100 ml.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.