Unge forældre, hvordan får i det hele til at fungere?(nys)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

VD

christina92 skriver:

Ja da spørg bare

Jeg er et år henne på pædagoguddannelsen

Vi havde været sammen i 3 år da PB blev startet og blev gravid 4 måneder efter  

Familien blev glade, dog mest min. Min kærestes var lidt mere forbeholden omkring om jeg nu kunne færdiggøre min udd med en baby og sådan.

Min søster var også kun 19 da hun blev mor første gang og det samme var min mor. Så de kunne jo ikke sige så meget til det

Ikke for at lyde dum, men hvad er pb?
Hmm ja okay, det var da meget "heldigt" at de selv havde fået barn så tidligt! Jeg tror min far ville blive glad, men resten af min familie ved jeg sku ikke, og hans forældre ville nok blive lettere sure
Jeg syntes bare det er endnu hårdene, når jeg har et svømmehold på 3-5 år og 5-6 år, at se alle de små rollinger, forældre osv. Når jeg såå gerne selv vil have en lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

christina92

VD skriver:

Ikke for at lyde dum, men hvad er pb?
Hmm ja okay, det var da meget "heldigt" at de selv havde fået barn så tidligt! Jeg tror min far ville blive glad, men resten af min familie ved jeg sku ikke, og hans forældre ville nok blive lettere sure
Jeg syntes bare det er endnu hårdene, når jeg har et svømmehold på 3-5 år og 5-6 år, at se alle de små rollinger, forældre osv. Når jeg såå gerne selv vil have en lille guldklump

PB er Plan baby

Altså nu kommer det jo ikke an på hvad familierne vil sige til det. men overvej hvorfor de måske ikke vil synes det er den bedste ide og om de har ret i tingene. Føler du ikke det skal de jo ikke stå i vejen for det.

Hvad siger kæresten til det?? Er det en fælles snarlig drøm?

Anmeld

11. januar 2013

VD

christina92 skriver:

PB er Plan baby

Altså nu kommer det jo ikke an på hvad familierne vil sige til det. men overvej hvorfor de måske ikke vil synes det er den bedste ide og om de har ret i tingene. Føler du ikke det skal de jo ikke stå i vejen for det.

Hvad siger kæresten til det?? Er det en fælles snarlig drøm?

Nåé ;-)
Hans familie er sådan lidt gammeldags såsom at det er bedst at man er gift inden osv. Og så tænker de self også på det samme som os, uddannelse :-)
Min kæreste han er også selv rigtig skruk, og bliver sådan helt jaé når han ser en lille en - så ja det er i den grad en fælles snarlig drøm..
Men syntes også det er svært, fordi har altid sagt at hvis jeg overhovedet skulle have børn, skulle det være efter uddannelse, efter rejser osv. Men så mødte vi hinanden og så ændrede mit syn fuldstændigt på alt det

Anmeld

11. januar 2013

malliebooh

VD skriver:

Jeg er blot en kvinde på 19 (bliver tyve i november), som brændende ønsker sig en lille guldklump, og som bare ville hører lidt om de mulige 'problemer', og indtil videre virker det da ikke alt for nagativt   

Din historie lyder meget som min :-) Du skal være velkommen til at skrive en besked 

Anmeld

11. januar 2013

VD

malliebooh skriver:

Din historie lyder meget som min :-) Du skal være velkommen til at skrive en besked 

Det vil jeg så gøre

Anmeld

11. januar 2013

christina92

VD skriver:

Nåé ;-)
Hans familie er sådan lidt gammeldags såsom at det er bedst at man er gift inden osv. Og så tænker de self også på det samme som os, uddannelse :-)
Min kæreste han er også selv rigtig skruk, og bliver sådan helt jaé når han ser en lille en - så ja det er i den grad en fælles snarlig drøm..
Men syntes også det er svært, fordi har altid sagt at hvis jeg overhovedet skulle have børn, skulle det være efter uddannelse, efter rejser osv. Men så mødte vi hinanden og så ændrede mit syn fuldstændigt på alt det

Hvor tid er der til I er færdig uddannet?

Anmeld

11. januar 2013

VD

christina92 skriver:

Hvor tid er der til I er færdig uddannet?

Vi er begge færdig med den gymnasielle uddannelse til sommer, og så skal han sø læse videre i Aalborg og jeg skal i militæret
Såé ...

Anmeld

11. januar 2013

christina92

VD skriver:

Vi er begge færdig med den gymnasielle uddannelse til sommer, og så skal han sø læse videre i Aalborg og jeg skal i militæret
Såé ...

Så ville jeg vente. Hvor lang en udd skal du have indenfor mili??

Min kæreste er udlært på mandag og jeg har 2,5 år tilbage på studie.

Anmeld

11. januar 2013

VD

christina92 skriver:

Så ville jeg vente. Hvor lang en udd skal du have indenfor mili??

Min kæreste er udlært på mandag og jeg har 2,5 år tilbage på studie.

Jaja skulle også gerne lige nå ind i mili, jamen el en to-tre års tid.
Åhe!!! Så snyd !

Anmeld

11. januar 2013

christina92

VD skriver:

Jaja skulle også gerne lige nå ind i mili, jamen el en to-tre års tid.
Åhe!!! Så snyd !

Så ville jeg starte op, komme godt i igang og så overveje hvornår det er muligt for dig at være gravid i forhold til at være gravid og tyk på evt. øvelser og lign. og hvornår der er et evt. opbrud som gør en barsel mulig.

Her passede det perfekt imellem 1 års. prøve og 2. praktik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.