Jeg er gravid, 20 år er sat til næste måned. Min kæreste er 22 år.
Vi har været sammen i over 2,5 år. Kendt hinanden i 5.
Jeg er igang som pædagogisk assistent og får elevløn, han er uddannet mekaniker arbejder inde ved KBH med pakkebiler og lastvogne, så økonomien køre fint og har den altid gjort, han er god til at lægge budget, jeg er god til at få så meget ud af det bedst muligt med mad osv. ved og se i reklamer og slå til ved tilbud.
Jeg er sat til d.22'ende Februar, vi havde snakket rigtig meget om det, men ville ikke gå så meget op i det med ægløsningsteste, for os skulle det 110% føles som et kærlighedsbarn (ved jeg godt det også kan være hvis man tester og skal se hvornår man har ægløsning) så tog én test over tid og vi begge var lykkelige!!!
Jeg tror én af grundene til at vi suplere hinanden så godt er, jeg er storesøster van til at være den "store" have ansvar for nogle ting og gøre dem, hvor Daniel er den "lille" han gør også ting men på hans måde og så er vi gode til og snakke om hvis der er noget og bøje os for hinanden, gå på kompromi. Jeg laver tit hans madpakke skriver små sedler til ham, han er god til at fortælle han elsker mig med ord, blomster osv.
Anmeld