Bygge rede instinktet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Fenja09

Louise17 skriver:

Jeg er idag 37+0 og har en masse tegn på min fødsel nærmere sig bl.a :

Lige livmoderhals/Meget moden.

Meget forkortet livmoderhals.

Lidt åben.

Slimprop er gået.

Massere af plukveer. 

Også her imorges fik jeg rengørings vanvid i 3 timer.. kl 6:15 stod jeg op med faktisk nærmest ild i røven. Så nu alt rent heh. Og det er rigtig sjov for energi er det sidste jeg har haft her i 3 trimester. Gik dog også kold kl 10:45ca.. 

Jeg skal ha planlagt kejsersnit d. 22 så er spændt på om jeg går der til.. Jeg er idag 37+0 så der er egentlig grønt lys for at bebse må komme 

Ja sorry piger, men har ikke andet end det her at få min tid til at gå med hehe.. årh gud er ved at være utålmodig alligevel heh 

Jeg fik også meget energi i den sidste del af graviditeten og havde også "rede-bygge-instinkt" hele vejen, men jeg tog mig selv i det til ca en måned før termin. Så vaskede jeg alt ned, køkken, karme, gardiner og jeg strøg samtlige stofbleer og alt hendes tøj. Den sidste uge før termin var jeg dog meget træt og orkede ikke så meget - lige indtil dagen før jeg fødte, der var jeg ekstremt rastløst.

Pøj pøj med dit forestående ks

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Helloo

Fenja09 skriver:

Jeg fik også meget energi i den sidste del af graviditeten og havde også "rede-bygge-instinkt" hele vejen, men jeg tog mig selv i det til ca en måned før termin. Så vaskede jeg alt ned, køkken, karme, gardiner og jeg strøg samtlige stofbleer og alt hendes tøj. Den sidste uge før termin var jeg dog meget træt og orkede ikke så meget - lige indtil dagen før jeg fødte, der var jeg ekstremt rastløst.

Pøj pøj med dit forestående ks

/Fenja

Puha! Hehe så meget energi har jeg dog ikke haft 

Tusind tak for svaret 

Anmeld

10. januar 2013

VIPpigen

Guuud ja... Jeg har aldrig tænkt over det før nu, men jeg var i start af 30'erne i gang med det alt sammen, og blev indlagt i uge 32+, med blødninger. Da jeg kommer hjem skynder jeg faktisk på manden for at han får vuggen malet færdig. I en weekend siger jeg at nu skal den være færdig, og den skal hjem meget smart. Han får den malet færdigt, og den kommer hjem en mandag. Jeg føder om torsdagen 35+2... Om det er tilfældigt aner jeg ikke. Det eneste jeg manglede var tingene fra IKEA, som jeg ikke kom afsted efter fordi jeg skulle have været afsted den torsdag jeg fødte. Ellers var alt klart (undtaget tasken til fg) men hjemmet gjort rent, og alt tøjet vasket til hende... Barnevognen skulle være kommet hjem til butikken inden min termin, men den måtte de bestille hjem som haster

Anmeld

10. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Med min datter fik jeg pludselig den største trang til at sortere og gøre rent i køkkenet. ALT blev ryddet ud og vasket 

Jeg fødte 3 uger efter (40+3)

Med min søn begyndte jeg lige ved termin - han kom også tre uger senere 

Anmeld

10. januar 2013

L83

Jeg er 31+5 . Og har lavet hele hans værelse klar. Alt tøjet ligger pænt i skufferne og er lagt i str. Mangler kun og købe nogle små ting. Så er helt klar venter bare på at lille Isak er klar

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Louise17 skriver:

Jeg er idag 37+0 og har en masse tegn på min fødsel nærmere sig bl.a :

Lige livmoderhals/Meget moden.

Meget forkortet livmoderhals.

Lidt åben.

Slimprop er gået.

Massere af plukveer. 

Også her imorges fik jeg rengørings vanvid i 3 timer.. kl 6:15 stod jeg op med faktisk nærmest ild i røven. Så nu alt rent heh. Og det er rigtig sjov for energi er det sidste jeg har haft her i 3 trimester. Gik dog også kold kl 10:45ca.. 

Jeg skal ha planlagt kejsersnit d. 22 så er spændt på om jeg går der til.. Jeg er idag 37+0 så der er egentlig grønt lys for at bebse må komme 

Ja sorry piger, men har ikke andet end det her at få min tid til at gå med hehe.. årh gud er ved at være utålmodig alligevel heh 

Jeg fik lige et flip da jeg var lige knapt halvvejs (19+5 til 19+6), men derudover har jeg sagtens kunnet styre mig - indtil videre..

Lige nu (28+) er det egentlig mest kæresten, der higer efter at få malet hele lejligheden og få gjort kontoret klart til babyværelse.. 

Anmeld

11. januar 2013

MorDk

JA!

Første gang i uge 20

Anden gang i uge 30

Anmeld

11. januar 2013

Helloo

M (: skriver:

Jeg fik lige et flip da jeg var lige knapt halvvejs (19+5 til 19+6), men derudover har jeg sagtens kunnet styre mig - indtil videre..

Lige nu (28+) er det egentlig mest kæresten, der higer efter at få malet hele lejligheden og få gjort kontoret klart til babyværelse.. 

Heeh det da egentlig ret sødt alligevel 

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Louise17 skriver:

Heeh det da egentlig ret sødt alligevel 

Ja, det er da næsten ikke til at stå for, selvom han ikke vil indrømme at det er årsagen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.