Bygge rede instinktet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du den såkaldte bygge-rede instinkt før fødslen ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.849 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Helloo

Jeg er idag 37+0 og har en masse tegn på min fødsel nærmere sig bl.a :

Lige livmoderhals/Meget moden.

Meget forkortet livmoderhals.

Lidt åben.

Slimprop er gået.

Massere af plukveer. 

Også her imorges fik jeg rengørings vanvid i 3 timer.. kl 6:15 stod jeg op med faktisk nærmest ild i røven. Så nu alt rent heh. Og det er rigtig sjov for energi er det sidste jeg har haft her i 3 trimester. Gik dog også kold kl 10:45ca.. 

Jeg skal ha planlagt kejsersnit d. 22 så er spændt på om jeg går der til.. Jeg er idag 37+0 så der er egentlig grønt lys for at bebse må komme 

Ja sorry piger, men har ikke andet end det her at få min tid til at gå med hehe.. årh gud er ved at være utålmodig alligevel heh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

simone_jacobsen

Louise17 skriver:

Jeg er idag 37+0 og har en masse tegn på min fødsel nærmere sig bl.a :

Lige livmoderhals/Meget moden.

Meget forkortet livmoderhals.

Lidt åben.

Slimprop er gået.

Massere af plukveer. 

Også her imorges fik jeg rengørings vanvid i 3 timer.. kl 6:15 stod jeg op med faktisk nærmest ild i røven. Så nu alt rent heh. Og det er rigtig sjov for energi er det sidste jeg har haft her i 3 trimester. Gik dog også kold kl 10:45ca.. 

Jeg skal ha planlagt kejsersnit d. 22 så er spændt på om jeg går der til.. Jeg er idag 37+0 så der er egentlig grønt lys for at bebse må komme 

Ja sorry piger, men har ikke andet end det her at få min tid til at gå med hehe.. årh gud er ved at være utålmodig alligevel heh 

Åhh yes redde byggeriet har også været her forbi. Jeg har i flere uger haft en urolig uro hvor der skulle ske noget. Tasker er pakket, alt er sat på plads, vinduer er vasket osv osv og er i dag 39+5 og INTET er sket!!

Håber at der for sig sker noget snart - men her har alle "tegnene" ikke betydet en fis..

Anmeld

10. januar 2013

Helloo

simone_jacobsen skriver:

Åhh yes redde byggeriet har også været her forbi. Jeg har i flere uger haft en urolig uro hvor der skulle ske noget. Tasker er pakket, alt er sat på plads, vinduer er vasket osv osv og er i dag 39+5 og INTET er sket!!

Håber at der for sig sker noget snart - men her har alle "tegnene" ikke betydet en fis..

Hvor surt krydser fingre for der snart sker noget!!

Anmeld

10. januar 2013

Helloo

Ingen som vil dele noget ? 

Anmeld

10. januar 2013

lenemor77

Louise17 skriver:

Ingen som vil dele noget ? 

Her er det manden der bygger rede - til storesøsteren... Jeg ligger på sofaen og har ondt og ondt af mig selv:-) Er kun i uge 35, så det kommer nok... 

Anmeld

10. januar 2013

Clisolka

Uhh ja, jeg havde også det "gen" med at bygge rede  Alt skulle vaskes og være klar  Men jeg kan desværre ikke huske hvornår det kom til mig 

Anmeld

10. januar 2013

Helloo

Babymor2010 skriver:

Uhh ja, jeg havde også det "gen" med at bygge rede  Alt skulle vaskes og være klar  Men jeg kan desværre ikke huske hvornår det kom til mig 

Hehe øv du ikke kan huske det 

Anmeld

10. januar 2013

Mum33

Helt sikkert. Vimser rundt og rydder op og ordner praktiske ting. Overvejer sågar en tur i Bilka og få handlet depoter ind, så vi nærmest kan sne inde i et år. 

Anmeld

10. januar 2013

Helloo

E. B. skriver:

Helt sikkert. Vimser rundt og rydder op og ordner praktiske ting. Overvejer sågar en tur i Bilka og få handlet depoter ind, så vi nærmest kan sne inde i et år. 

Hehe du får lige en  af mig 

Anmeld

10. januar 2013

DitteFisk

Jeg kan bare godt lide at gøre ting klart og lægge i orden Jeg er i uge 30, men har altså ikke lavet børneværelse eller noget endnu.Kan bare mærke det kripler i fingrene for at købe mere og mere til baby for at blive klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.