Plz hjælp mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Nå for pokker.. Dem jeg ellers testede mest positivt med i starten var dem fra Lidl

Hvornår burde du få mens, hvis det var? CA!

I morgen men ingen tegn på det kommer. Det burde det da heller ikke når testene er positive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

I morgen men ingen tegn på det kommer. Det burde det da heller ikke når testene er positive?

Nej det burde det ikke, men det er garanteret grund nok til at de ikke er mere positive end de er, jeg tror på at hvis du venter til fredag eller lørdag, hvor du så er gået et par dage over tid, så er den meget mere tydelig

Anmeld

10. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Nej det burde det ikke, men det er garanteret grund nok til at de ikke er mere positive end de er, jeg tror på at hvis du venter til fredag eller lørdag, hvor du så er gået et par dage over tid, så er den meget mere tydelig

Jeg prøver i morgen tidlig og ser hvad der sker. Ellers tror jeg at jeg vil prøve at glæde mig lidt og vente.

Jeg kan mærke en masse aktivitet, som jeg ikke har prøvet før. Min mave er oppustet og mere hård en normalt. Jeg har øm lænd og en stikken i siden og i underlivet indimellem. (ikke noget voldsomt) Det må da være et godt tegn ikk?

Anmeld

10. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Jeg prøver i morgen tidlig og ser hvad der sker. Ellers tror jeg at jeg vil prøve at glæde mig lidt og vente.

Jeg kan mærke en masse aktivitet, som jeg ikke har prøvet før. Min mave er oppustet og mere hård en normalt. Jeg har øm lænd og en stikken i siden og i underlivet indimellem. (ikke noget voldsomt) Det må da være et godt tegn ikk?

Så længe det ikke gør VILDT ondt, altså at det slet ikke er til at holde ud.. Så kan det være ligamentsmerter, som føles lidt som mens smerter i "hårdheden", altså det kan svie og gøre ondt, men det må ikke være uudholdeligt..

Jeg havde RIGTIG MANGE ligamentsmerter i starten, men de forsvandt så og siden har jeg ikke mærket noget til at være gravid udover maven voksede og jeg nu mærker bette fisen

Anmeld

10. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Så længe det ikke gør VILDT ondt, altså at det slet ikke er til at holde ud.. Så kan det være ligamentsmerter, som føles lidt som mens smerter i "hårdheden", altså det kan svie og gøre ondt, men det må ikke være uudholdeligt..

Jeg havde RIGTIG MANGE ligamentsmerter i starten, men de forsvandt så og siden har jeg ikke mærket noget til at være gravid udover maven voksede og jeg nu mærker bette fisen

åh hvor jeg dog håber jeg er dig om nogle måneder. Forhåbentlig bekymrer jeg mig bare for meget.

Endnu engang tillykke

Anmeld

10. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

åh hvor jeg dog håber jeg er dig om nogle måneder. Forhåbentlig bekymrer jeg mig bare for meget.

Endnu engang tillykke

Jo tak..

Jeg var altså også meget bekymret i starten, og det var allerværst lige før NF og lige før MD, for min moderkage ligger fortil så jeg kunne først mærke ham da jeg var omkring uge 22 tror jeg, men nu er jeg 32 i morgen og han har satme fart på

Jeg synes du skal slappe af og tænke på noget andet, det kan altså gøre graviditeten rigtig sur og lang hvis man er for bekymret

Held og lykke med det, og ser jo gerne en update så snart du ved mere

Anmeld

10. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Jo tak..

Jeg var altså også meget bekymret i starten, og det var allerværst lige før NF og lige før MD, for min moderkage ligger fortil så jeg kunne først mærke ham da jeg var omkring uge 22 tror jeg, men nu er jeg 32 i morgen og han har satme fart på

Jeg synes du skal slappe af og tænke på noget andet, det kan altså gøre graviditeten rigtig sur og lang hvis man er for bekymret

Held og lykke med det, og ser jo gerne en update så snart du ved mere

Hvor dejligt - Så er det jo helt normalt at bekymre sig. Syntes nu også man er et skarn hvis man ikke bekymre sig og passer lidt på. Et ordsprog siger jo "at når du mindst venter det" - Så hvis man er lige bekymret og på dupperne, kan det være at alt går godt

Jeg skal nok give besked når jeg ved mere

Anmeld

10. januar 2013

simone_jacobsen

Marlene Jensen skriver:

Jeg testede med morgenurin i morges og igår morges, og desværre er mine test ikke tydligere af den grund :/

Jeg testede med 2 tests. Den første med middags urin - den lignede din den øverste test. Dagen efter testede jeg i morgen urin, hvilket ikke gjorde noget udslag!
Men som sagt lignede min test din den øverste og jeg er i dag 39+5 - så jeg tør godt at sige tillykke!!

Anmeld

10. januar 2013

Miss Kat

Puha at tage flere af de tests, kan altså give årsag til mere bekymring end tryghed. Da jeg blev gravid i denne omgang, troede jeg simpelthen ikke på det, så jeg tog hele 6(!) stk. med ca. tre dages mellemrum imellem. Den første to dage før forventet mens og den var svagt positiv. Derefter fire som var meget positive, og til sidst nr. 6 som igen var svagt positiv. Så kan jeg love dig for, jeg blev bekymret!! Heldigvis var vi bevilget en tryghedsscanning, fordi vi tidligere har mistet, så jeg fik set ved selvsyn at spiren havde det godt, men efter det tog jeg ikke flere tests....

Jeg  for at du får et resultat i dag, som kan give dig mere ro i sjælen. Og i øvrigt: tillykke.  

Anmeld

10. januar 2013

MissZet

Åh nu er jeg nysgerrig... Har du taget en test her til morgen.? Og hvad sagde den.? (Evt billede)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.