Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RikkeThygesen skriver: Nå for pokker.. Dem jeg ellers testede mest positivt med i starten var dem fra Lidl Hvornår burde du få mens, hvis det var? CA!
Nå for pokker.. Dem jeg ellers testede mest positivt med i starten var dem fra Lidl
Hvornår burde du få mens, hvis det var? CA!
I morgen men ingen tegn på det kommer. Det burde det da heller ikke når testene er positive?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marlene Jensen skriver: I morgen men ingen tegn på det kommer. Det burde det da heller ikke når testene er positive?
Nej det burde det ikke, men det er garanteret grund nok til at de ikke er mere positive end de er, jeg tror på at hvis du venter til fredag eller lørdag, hvor du så er gået et par dage over tid, så er den meget mere tydelig
RikkeThygesen skriver: Nej det burde det ikke, men det er garanteret grund nok til at de ikke er mere positive end de er, jeg tror på at hvis du venter til fredag eller lørdag, hvor du så er gået et par dage over tid, så er den meget mere tydelig
Jeg prøver i morgen tidlig og ser hvad der sker. Ellers tror jeg at jeg vil prøve at glæde mig lidt og vente.
Jeg kan mærke en masse aktivitet, som jeg ikke har prøvet før. Min mave er oppustet og mere hård en normalt. Jeg har øm lænd og en stikken i siden og i underlivet indimellem. (ikke noget voldsomt) Det må da være et godt tegn ikk?
Marlene Jensen skriver: Jeg prøver i morgen tidlig og ser hvad der sker. Ellers tror jeg at jeg vil prøve at glæde mig lidt og vente. Jeg kan mærke en masse aktivitet, som jeg ikke har prøvet før. Min mave er oppustet og mere hård en normalt. Jeg har øm lænd og en stikken i siden og i underlivet indimellem. (ikke noget voldsomt) Det må da være et godt tegn ikk?
Så længe det ikke gør VILDT ondt, altså at det slet ikke er til at holde ud.. Så kan det være ligamentsmerter, som føles lidt som mens smerter i "hårdheden", altså det kan svie og gøre ondt, men det må ikke være uudholdeligt..
Jeg havde RIGTIG MANGE ligamentsmerter i starten, men de forsvandt så og siden har jeg ikke mærket noget til at være gravid udover maven voksede og jeg nu mærker bette fisen
RikkeThygesen skriver: Så længe det ikke gør VILDT ondt, altså at det slet ikke er til at holde ud.. Så kan det være ligamentsmerter, som føles lidt som mens smerter i "hårdheden", altså det kan svie og gøre ondt, men det må ikke være uudholdeligt.. Jeg havde RIGTIG MANGE ligamentsmerter i starten, men de forsvandt så og siden har jeg ikke mærket noget til at være gravid udover maven voksede og jeg nu mærker bette fisen
åh hvor jeg dog håber jeg er dig om nogle måneder. Forhåbentlig bekymrer jeg mig bare for meget.
Endnu engang tillykke
Marlene Jensen skriver: åh hvor jeg dog håber jeg er dig om nogle måneder. Forhåbentlig bekymrer jeg mig bare for meget. Endnu engang tillykke
Jo tak..
Jeg var altså også meget bekymret i starten, og det var allerværst lige før NF og lige før MD, for min moderkage ligger fortil så jeg kunne først mærke ham da jeg var omkring uge 22 tror jeg, men nu er jeg 32 i morgen og han har satme fart på
Jeg synes du skal slappe af og tænke på noget andet, det kan altså gøre graviditeten rigtig sur og lang hvis man er for bekymret
Held og lykke med det, og ser jo gerne en update så snart du ved mere
RikkeThygesen skriver: Jo tak.. Jeg var altså også meget bekymret i starten, og det var allerværst lige før NF og lige før MD, for min moderkage ligger fortil så jeg kunne først mærke ham da jeg var omkring uge 22 tror jeg, men nu er jeg 32 i morgen og han har satme fart på Jeg synes du skal slappe af og tænke på noget andet, det kan altså gøre graviditeten rigtig sur og lang hvis man er for bekymret Held og lykke med det, og ser jo gerne en update så snart du ved mere
Hvor dejligt - Så er det jo helt normalt at bekymre sig. Syntes nu også man er et skarn hvis man ikke bekymre sig og passer lidt på. Et ordsprog siger jo "at når du mindst venter det" - Så hvis man er lige bekymret og på dupperne, kan det være at alt går godt
Jeg skal nok give besked når jeg ved mere
Marlene Jensen skriver: Jeg testede med morgenurin i morges og igår morges, og desværre er mine test ikke tydligere af den grund :/
Jeg testede med morgenurin i morges og igår morges, og desværre er mine test ikke tydligere af den grund :/
Puha at tage flere af de tests, kan altså give årsag til mere bekymring end tryghed. Da jeg blev gravid i denne omgang, troede jeg simpelthen ikke på det, så jeg tog hele 6(!) stk. med ca. tre dages mellemrum imellem. Den første to dage før forventet mens og den var svagt positiv. Derefter fire som var meget positive, og til sidst nr. 6 som igen var svagt positiv. Så kan jeg love dig for, jeg blev bekymret!! Heldigvis var vi bevilget en tryghedsscanning, fordi vi tidligere har mistet, så jeg fik set ved selvsyn at spiren havde det godt, men efter det tog jeg ikke flere tests....
Jeg for at du får et resultat i dag, som kan give dig mere ro i sjælen. Og i øvrigt: tillykke.
Åh nu er jeg nysgerrig... Har du taget en test her til morgen.? Og hvad sagde den.? (Evt billede)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128