Marlene Jensen skriver:
Hvor er du sød. 
Tak fordi du vil bruge tid på mig. Vi har lige prøvet at lege lidt med farven og syntes den idag er tydligere.
Skal jeg teste videre? Min læge skrev at bare der var 2 strege var den positiv uanset tydeligheden og at jeg først skulle komme i uge 8-10 da hendes test ikke kan vise andet end mine, så jeg havde egentlig besluttet mig for at bruge min sidste test i morgen tidlig og så stoppe.
Hehe... Selvfølgelig. Kender følelsen. Man er forvirret og bange, min veninde i sin tid tog billeder af mine test og derfra "bekræftede pigerne" at de var gode nok, jeg kunne nemlig heller ikke selv forstå det kunne være rigtigt. Men heldig er man nogle gange heldigvis 
Nårgh okay, ja jeg havde bare ringet til lægen for den første af testene jeg tog den hvor der står 4 /12 den var negativ, ( troede jeg ) men da jeg kom hjem fra arbejde og i mellemtiden havde ringet til lægen at jeg var gået overtid men test var negativ fik jeg en tid, og da jeg kom hjem var den så positiv, sikke et chok jeg fik
Men ja du kan da sagens tage den sidste test også besøge lægen i den uge lægen beskriver, men hvis du oplever smerter så ring til vagtlægen med det samme, de tog mig ret seriøst da graviditet uden for livmoderen er livsfarligt.
Men jeg krydser mine fingre for alt er OK ! og 2013 er lykke året 

Anmeld