Plz hjælp mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Msommerbarn

Marlene Jensen skriver:

Hvor er du sød.

Tak fordi du vil bruge tid på mig. Vi har lige prøvet at lege lidt med farven og syntes den idag er tydligere.

Skal jeg teste videre? Min læge skrev at bare der var 2 strege var den positiv uanset tydeligheden og at jeg først skulle komme i uge 8-10 da hendes test ikke kan vise andet end mine, så jeg havde egentlig besluttet mig for at bruge min sidste test i morgen tidlig og så stoppe.

Hehe... Selvfølgelig. Kender følelsen. Man er forvirret og bange, min veninde i sin tid tog billeder af mine test og derfra "bekræftede pigerne" at de var gode nok, jeg kunne nemlig heller ikke selv forstå det kunne være rigtigt. Men heldig er man nogle gange heldigvis

Nårgh okay, ja jeg havde bare ringet til lægen for den første af testene jeg tog den hvor der står 4 /12 den var negativ, ( troede jeg ) men da jeg kom hjem fra arbejde og i mellemtiden havde ringet til lægen at jeg var gået overtid men test var negativ fik jeg en tid, og da jeg kom hjem var den så positiv, sikke et chok jeg fik  
Men ja du kan da sagens tage den sidste test også besøge lægen i den uge lægen beskriver, men hvis du oplever smerter så ring til vagtlægen med det samme, de tog mig ret seriøst da graviditet uden for livmoderen er livsfarligt. 

Men jeg krydser mine fingre for alt er OK ! og 2013 er lykke året 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Hvor langt burde du være nu, hvis det er?

Jeg synes nu stadig du skal prøve en i morgen tidlig, hvis du har flere liggende, ellers vente et par dage og prøve igen..

Hvordan gør du det, tisser du direkte på pinden eller i en kop?

Jeg har 1 liggende jeg ville tage i morgen tidlig for sjov.

Jeg var før jeg kiggede på nettet rolig og tænkte at nu var vi gravide og så håbede jeg ikke at jeg får mens i morgen. Er 3+6 idag.

Jeg tisser i en kop og stikker pinden i i 3 sek.

Anmeld

9. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Jeg har 1 liggende jeg ville tage i morgen tidlig for sjov.

Jeg var før jeg kiggede på nettet rolig og tænkte at nu var vi gravide og så håbede jeg ikke at jeg får mens i morgen. Er 3+6 idag.

Jeg tisser i en kop og stikker pinden i i 3 sek.

Jamen er du overhovedet gået over tid endnu så?

Nå ja så kan jeg ikke sige til dig, at det ville være en idé at tisse i en kop - jeg ramte nemlig rigtig dårligt hvis jeg bare tissede på pinden, så jeg var nødt til at tisse i en kop også dyppe den i

Hvad har du læst der gør dig nervøs?

Anmeld

9. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Jamen er du overhovedet gået over tid endnu så?

Nå ja så kan jeg ikke sige til dig, at det ville være en idé at tisse i en kop - jeg ramte nemlig rigtig dårligt hvis jeg bare tissede på pinden, så jeg var nødt til at tisse i en kop også dyppe den i

Hvad har du læst der gør dig nervøs?

Nej ikke rigtig. Men jeg er ikke sikker på min cyklus så gætter mig bare til 3+6, da jeg har lang cyklus.

Jeg læste bare lidt på nettet om svage teste og der stod at det kunne være tegn på spontan abort, eller graviditet uden for livmoderen, hvis HCG tallet ikke steg og testen ikke blev tydligere for hver dag.

Anmeld

9. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Nej ikke rigtig. Men jeg er ikke sikker på min cyklus så gætter mig bare til 3+6, da jeg har lang cyklus.

Jeg læste bare lidt på nettet om svage teste og der stod at det kunne være tegn på spontan abort, eller graviditet uden for livmoderen, hvis HCG tallet ikke steg og testen ikke blev tydligere for hver dag.

Jeg kunne først lave to ens streger i uge 8, der er du lidt over 4 uger fra, så jeg tror absolut ikke på at det har noget med abort at gøre

Jeg sidder i dag med en kæmpe mave og en MEGET aktiv dreng der bare ikke kan ligge stille

Anmeld

9. januar 2013

Marlene Jensen

Dog skal jeg love for at der er aktivitet dernede. Det stikker indimellem i højre side på mig, og min lænd er øm og stikker også engang imellem.

Anmeld

9. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Jeg kunne først lave to ens streger i uge 8, der er du lidt over 4 uger fra, så jeg tror absolut ikke på at det har noget med abort at gøre

Jeg sidder i dag med en kæmpe mave og en MEGET aktiv dreng der bare ikke kan ligge stille

Stort tillykke

Tror måske bare jeg tager test i morgen tidlig og ellers stopper jeg. Jeg må jo få ondt eller bløde inden jeg skal til læge i cyklus dag 8+4, hvis noget er galt.

Tror det vil bekymre mig mere hvis den ikke bliver tydeligere :/

Anmeld

10. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Stort tillykke

Tror måske bare jeg tager test i morgen tidlig og ellers stopper jeg. Jeg må jo få ondt eller bløde inden jeg skal til læge i cyklus dag 8+4, hvis noget er galt.

Tror det vil bekymre mig mere hvis den ikke bliver tydeligere :/

Ellers køb en clear blue digital..

Den testede jeg med allerførst, og der stod gravid efter utrolig kort tid, men de alm. tests med to streger var meget utydelige de første dage..

Så jeg vil mene at den er mere følsom overfor hormonerne

Anmeld

10. januar 2013

Marlene Jensen

RikkeThygesen skriver:

Ellers køb en clear blue digital..

Den testede jeg med allerførst, og der stod gravid efter utrolig kort tid, men de alm. tests med to streger var meget utydelige de første dage..

Så jeg vil mene at den er mere følsom overfor hormonerne

Den prøvede jeg i mandags og den sagde "ikke gravid" - så det tør jeg slet ikke begive mig ud på.

Jeg har nu testet med 4 test fra lidl og 2 fra valmed som viser streg nr. 2

Anmeld

10. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Den prøvede jeg i mandags og den sagde "ikke gravid" - så det tør jeg slet ikke begive mig ud på.

Jeg har nu testet med 4 test fra lidl og 2 fra valmed som viser streg nr. 2

Nå for pokker.. Dem jeg ellers testede mest positivt med i starten var dem fra Lidl

Hvornår burde du få mens, hvis det var? CA!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.