ang hund mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

helle85

LSM skriver:

Vi bruger Kingsmoor
Har selv en blanding af labrador og schæfer dog mest labrador, kan nærmest ikke se schæferen i hende, det er super godt foder

http://www.kingsmoor.dk/

(kan ikke finde ud af hvordan man gør den blå)

Og så lige et billede af maddiemusen
Hun er også slank men ikke for tynd

nu prøver jeg igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

helle85

Masig skriver:

Vi giver vores hund BARF, men er man til tørfoder vil jeg også sige Orijen eller Acana... Det er et godt foder med højt kødindhold...

okay jeg er mest til tør foder jeg tror jeg satser på at købe det nå der er flere der anbefaler det

Anmeld

10. januar 2013

Masig

helle85 skriver:

okay jeg er mest til tør foder jeg tror jeg satser på at købe det nå der er flere der anbefaler det

Vi har også selv prøvet begge dele, men vores hund er voldsomt allergisk overfor al slags tørfoder - også det uden korn... Så vi måtte holde os til BARF... Men lyder som et godt valg

Anmeld

10. januar 2013

1990h

helle85 skriver:

jeg har fået en hund på 1½ år, der er blandet med labrador og schæfer. den er lidt tynd, så jeg ville hører hvad for noget hunde mad i bruger, og hvad det koster, hvor længe der ca er til?

er der evt nogen der har erfaring med Orijen ADULT

vi har lige fået vores over på acana..det er orijen der laver acana..hun trives indtil videre super fint på det..og hun elsker det helt vildt..hun har aldrig været så glad for tørfodder..før skulle man næsten tvinge hende til at spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.