Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er en fantastisk produkt uden tvivl der et højt kødindhold og sunde protiener og masser omega 3-6
, men jeg ville nok sige acana som kommer fra samme sted og det skal være den der hedder sport og agility fordi det er til hunde der skal have mere fedt på kroppen eller dem der arbejder hårdt, ind til den har taget det på den skal så kan du hoppe over på orijen
men hvis det ikke er så meget den skal tage på så bare hop på orijen adult, og der er jo også 70% kød i
B&J skriver: Det er en fantastisk produkt uden tvivl der et højt kødindhold og sunde protiener og masser omega 3-6 , men jeg ville nok sige acana som kommer fra samme sted og det skal være den der hedder sport og agility fordi det er til hunde der skal have mere fedt på kroppen eller dem der arbejder hårdt, ind til den har taget det på den skal så kan du hoppe over på orijen men hvis det ikke er så meget den skal tage på så bare hop på orijen adult, og der er jo også 70% kød i
helle85 skriver: jeg har fået en hund på 1½ år, der er blandet med labrador og schæfer. den er lidt tynd, så jeg ville hører hvad for noget hunde mad i bruger, og hvad det koster, hvor længe der ca er til?er der evt nogen der har erfaring med Orijen ADULT
jeg har fået en hund på 1½ år, der er blandet med labrador og schæfer. den er lidt tynd, så jeg ville hører hvad for noget hunde mad i bruger, og hvad det koster, hvor længe der ca er til?er der evt nogen der har erfaring med Orijen ADULT
Vi bruger KingsmoorHar selv en blanding af labrador og schæfer dog mest labrador, kan nærmest ikke se schæferen i hende, det er super godt foder http://www.kingsmoor.dk/(kan ikke finde ud af hvordan man gør den blå) Og så lige et billede af maddiemusen Hun er også slank men ikke for tynd
Hahaha og så blev den blå
Hov glemte lige at fortælle vi giver 394 eller 314 kan faktisk ikke huske det men for 12 kg og det varer omkring en måneds tid
helle85 skriver: jeg ved ikke hvor meget den skal tage på endnu men skal til dyrelæge på freda for at se om den har fået chip også vejer jeg den samtidig, jeg kan bare se den er for tynd
jeg ved ikke hvor meget den skal tage på endnu men skal til dyrelæge på freda for at se om den har fået chip også vejer jeg den samtidig, jeg kan bare se den er for tynd
men helt sikkert med det rigtige mad ville den også begynde at tage på
Vi bruger orijen adult, det er virkelig godt! Vi har en kræsen hund, orijen og acana er det eneste hun spiser, og hun elsker det!
Hun var også meget tynd (hun kommer fra Bosnien) da vi fik hende, men hun tog hurtigt på, nu er hun så flot.Det er virkelig noget godt foder.
Her er et par billeder af hende :-)man kan se ribben på hende man:-(
kan ikke sætte billeder ind via tlf
helle85 skriver: Her er et par billeder af hende :-)man kan se ribben på hende man:-(
B&J skriver: men helt sikkert med det rigtige mad ville den også begynde at tage på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128