ang hund mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

helle85

LSM skriver:

Kan ikke se nogle billeder?

nej jeg kan åbenbart ikke sætte dem ind fra mobilen og jeg ved ikke lige hvor min ledning er så jeg må lige sætte dem ind imorgen nå manden finder den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

helle85

Albertsen92 skriver:

Vi bruger orijen adult, det er virkelig godt! Vi har en kræsen hund, orijen og acana er det eneste hun spiser, og hun elsker det! 

Hun var også meget tynd (hun kommer fra Bosnien) da vi fik hende, men hun tog hurtigt på, nu er hun så flot.Det er virkelig noget godt foder.

det er der også en anden der anbefaler så det lyder godt

Anmeld

9. januar 2013

LSM

helle85 skriver:

nej jeg kan åbenbart ikke sætte dem ind fra mobilen og jeg ved ikke lige hvor min ledning er så jeg må lige sætte dem ind imorgen nå manden finder den

Bare iorden

Anmeld

9. januar 2013

B&J

helle85 skriver:

ja det er også derfor jeg skriver herinde da jeg tænkte at der nok var nogen af jer der viste det for jeg vil godt have mine dyr har det godt

ja nemlig ens dyr skal have det godt, det er helt sikkert vi har jo selv valgt dem så skal de også have det godt

vores hund er selv på acana og hendes pels skinder og hun havde en trist mat pels da vi fik hende

Anmeld

9. januar 2013

come2

helle85 skriver:

jeg har fået en hund på 1½ år, der er blandet med labrador og schæfer. den er lidt tynd, så jeg ville hører hvad for noget hunde mad i bruger, og hvad det koster, hvor længe der ca er til?

er der evt nogen der har erfaring med Orijen ADULT

Jeg har brugt pronature, 1st choice og hiils.

1st choice er det der har fungeret bedst herhjemme

Anmeld

9. januar 2013

helle85

come2 skriver:

Jeg har brugt pronature, 1st choice og hiils.

1st choice er det der har fungeret bedst herhjemme

okay det må jeg lige kigge på også. er det også til hunde der skal tage på??

Anmeld

9. januar 2013

helle85

B&J skriver:

ja nemlig ens dyr skal have det godt, det er helt sikkert vi har jo selv valgt dem så skal de også have det godt

vores hund er selv på acana og hendes pels skinder og hun havde en trist mat pels da vi fik hende

okay det lyder rigtig godt. hvor køber du det??

Anmeld

9. januar 2013

B&J

helle85 skriver:

okay det lyder rigtig godt. hvor køber du det??

Jeg køber det i foderland, ellers kan du gå ind på deres hjemme side og bestille det via den vej, evt finde nummert som høre til aalborg og spørge om der er en butik nær dig der sælger det de er super flinke

Anmeld

9. januar 2013

helle85

B&J skriver:

Jeg køber det i foderland, ellers kan du gå ind på deres hjemme side og bestille det via den vej, evt finde nummert som høre til aalborg og spørge om der er en butik nær dig der sælger det de er super flinke

okay det vil jeg lige kigge på mange tak

Anmeld

9. januar 2013

Masig

helle85 skriver:

jeg har fået en hund på 1½ år, der er blandet med labrador og schæfer. den er lidt tynd, så jeg ville hører hvad for noget hunde mad i bruger, og hvad det koster, hvor længe der ca er til?

er der evt nogen der har erfaring med Orijen ADULT

Vi giver vores hund BARF, men er man til tørfoder vil jeg også sige Orijen eller Acana... Det er et godt foder med højt kødindhold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.