Puha jeg synes det er et svært spørgsmål. Helt generelt fortryder jeg intet, men til tider fortryder jeg tidspunktet vi fik vores første på..
Jeg var næsten lige blevet 18 år og min forlovede var tæt på de 22 år, vores store søn var ikke planlagt og vi havde kun været sammen i 3 mdr da vi opdagede jeg var gravid..
Vi mistede begge to rigtig mange venner og veninder da jeg havde født, nogle få forsvandt da vi fortalte vi ventede os.. Jeg måtte oveni stoppe min uddannelse fordi jeg blev rigtig syg af gener som følge af graviditeten og måtte en tur på kontanthjælp..
Jeg har nogle dage hvor jeg savner mit "gamle" liv, altså det med ikke at have forpligtelser, ikke at have en som virkelig regner med jeg er der, ikke at kunne sige 'fuck det hele'. Men jeg har endnu flere dage hvor jeg virkelig nyder at være der for nogle som virkelig regner med mig og ja så det sgu til tider rart at få noget ud af weekenden da man ikke ligesom de fleste jævnalderende ligger med tømmermænd
og ja som ekstra bonus så holder pengene altså en hel måned i stedet for bare 14 dage og så skulle leve på rugbrød eller spise hos mor og far :p
Jeg fødte for 6 dage siden vores anden søn, ja han kom rent faktisk på vores 37 mdrs dag (3 år og 1 måned) og han var heller ikke planlagt, men vi nyder vores liv og kan i en alder af nu 21 år tæt på de 25 år, se frem til at kunne huske hvordan det var at være barn og teenager, og ja når alle de så kaldte venner sidder med deres besværlige teenagere, kan vi nyde hinanden fordi børnene er blevet så store og ja måske også voksne?
Oveni hatten er jeg selv datter af en ung mor, og jeg har nydt det og nyder det stadig, det med at hun stadig er ung nok til at arbejde, stadig husker hvordan tingene var osv. og når ja så er hun jo en super frisk mormor for drengene 
MEN jeg ville aldrig råde andre til at blive unge forældre, for det er hårdt, men det er det nu også når man er 30
Nu er I jo så stillet på den måde at I begge har uddannelse og det er helt klart et plus økonomisk, set i forhold til f.eks os som har 2 børn, hvor af manden har uddannelse og job og jeg skal tilbage til SSH uddannelsen efter barsel
Anmeld